Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: K70 - 11.09.2014 kello on 11:57 ---Kyllä! Välittömästi kun lasin saa kouraan, tulee kylmä rinki, että onko tämä pakko juoda ja ei kai sitä vaan tuputeta lisää. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Katsot ensi kerralla että pullossa lukee demi sec eikä brut, niin siitä se alkaa upota.
Ei kaiken tarvitse olla kuivaa kuin vanhapiika.
K70:
Uppoaa, jos kyljessä lukee VSOP, XO, tai * Jaloviina
SEC uppoaa vain 560 mallisena ;)
K.E.V:
Mut jos ottaa jääkaapista kannun virkistävää ja istuu ilmastoidussa vaunussa tai autossa! Eikös silloin tule vilu , menee puolet nautinnosta harakoille :P
560FMK:
Ei teillä kellään olis itse ilmastointilaittees ta kokemusta? Samppakaljavispiläs sä asti keskustelu, mutta mites ite laitteet? ::) Eihän näitä niin kovin montaa eri merkkiä ole.
Trumasta mulla kysely päällä, mutta eikö ole muka kellään Saphir Comforttia käytössä vai eikö ole osunut silmään tämä? http://karavaanari.org/index.php/topic,11843.0.html
Edit: väärässä osastossahan toi mun Truma-kysely on, voisko joku mode siirtää sen Lämmitys ja ilmastointi-osaston Ilmastointi-puolelle? Kiitos.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 560FMK - 12.09.2014 kello on 00:28 ---Ei teillä kellään olis itse ilmastointilaittees ta kokemusta?
--- Lainaus päättyy ---
On. Kesemmällä piti ylhäälläkin jäähdyttää auto ensin pihassa, jotta sinne ilkes laittaa elukat sisään. Ja eilen piti käyttää ajon aikana, kun tuli kuuma.
Vai oisko Hymerissä vaan liian hyvät eristeet...? ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta