Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa

<< < (46/48) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.09.2014     kello on 21:43 ---Melkein yhtä paljon tulee autossa ulkomailla yövyttyä kuin Suomessa. Ei viilene illat monestikaan tarpeeksi yöksi.

En kyllä tykkää kuumasta. Jotkut pärjää, ja se on ok mulle, minä en.

Siinä neljän ja kuuden välillä saattaa olla melko hyvä, mutta puoli kasilta jo porottaa.

Ei ole sampanjavispilää ja oisko melkein kerran vuoteen, kun sellainen pullo kipataan. Ei ole turhake, ite juoma siis.

--- Lainaus päättyy ---
No mulla coretermostaatti sitten osaa viilentää kehon sopivaksi lämpimämkin illan jälkeen .. :)
Waimolla on hankalampaa myönnetään..mutta onhan se tulisielusempi niin ei ihme.. Olis tällaane jäyhä pohojalaane.. :-* 8)

Ei kai Alanilla käytetä shampanja whispilää... :-*

Alan:
Ei käytetä kun ei ole. Jossain kultasepänliikkeess ä olen sellaisen nähnyt, mutta käytössä en.

Kaveri (kolmiviitonen nainen) oli käynyt Ranskassa jonkun sampanjatalon omassa "tehtaan"myymälässä. Sinne oli tullut 80-vuotiaat sisarukset, jotka oli roudanneet talon tuotteita autoonsa vastaavilla kärryillä kuin suomipoika kaljaa Tallinnasta. Oli valistaneet suomityttöä, että tämä se on pitkän iän salaisuus!

En tiedä, oliko ilmastointi missä, mutta sampanja saattaa auttaa unohtamaan kuumuuden. Hetkeksi. ;D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.09.2014     kello on 22:53 ---Ei käytetä kun ei ole. Jossain kultasepänliikkeess ä olen sellaisen nähnyt, mutta käytössä en.

Kaveri (kolmiviitonen nainen) oli käynyt Ranskassa jonkun sampanjatalon omassa "tehtaan"myymälässä. Sinne oli tullut 80-vuotiaat sisarukset, jotka oli roudanneet talon tuotteita autoonsa vastaavilla kärryillä kuin suomipoika kaljaa Tallinnasta. Oli valistaneet suomityttöä, että tämä se on pitkän iän salaisuus!

En tiedä, oliko ilmastointi missä, mutta sampanja saattaa auttaa unohtamaan kuumuuden. Hetkeksi. ;D

--- Lainaus päättyy ---
No se tuo Karhukin saataa auttaa asiaan.. :D

Alan:
Hiottaa ...kele. Jos ei ole ilmastointia.  Thumb

K70:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.09.2014     kello on 22:53 --- mutta sampanja saattaa auttaa unohtamaan kuumuuden.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä! Välittömästi kun lasin saa kouraan, tulee kylmä rinki, että onko tämä pakko juoda ja ei kai sitä vaan tuputeta lisää. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View