Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa

<< < (39/48) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 30.07.2014     kello on 12:50 ---sullapa ihme rintamamiestölli,mun talossa on kuuma kesällä ja kylmä talvella  :-\ ,nytkin on 29 astetta hyvin tarkenee nukkua,naapurin talossa on neljä ilmalämpöpumppua heh hee,voisivat lainata meillekin  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joo tää on mäntyjen varjossa, vaikkakin etelärinne on avoimena heti muutaman puun jälkeen.
Salainen ase on hyttysverkko akkunassa etelän puolella. Molemmin puolin en ole vielä uskaltanut aukaista akkunaa.
Lämpö on keikkunut siinä 25 paikkeilla ehtoolla. Aamulla on jotain 22 astetta. Mulle tuo 25 on sellainen sietoraja nukkuessa.
Ilmastointi on muutenkin kunnossa. Tuulisella ilmalla verhot lepattaa vaakatasossa, vaikka on kaikki akkunat kiinni.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 30.07.2014     kello on 13:56 ---Näin maakrapuna mulle vene ja paatti meni samoista

--- Lainaus päättyy ---

Tää on nyt karseaa offtopiccia tässä hupiketjussa, mutta mitähän eroa noilla kahdella sanalla mahtaa olla.

Veneeseen moni lähtee nauttimaan kesästä, ja vesi on tähän asti ollut vilvoittava elementti. Nyt vaan ei ole.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.07.2014     kello on 14:25 ---Tää on nyt karseaa offtopiccia tässä hupiketjussa, mutta mitähän eroa noilla kahdella sanalla mahtaa olla.

--- Lainaus päättyy ---

Vene on vedessä kulkeva alus, joka on laivaa pienempi. http://fi.wikipedia.org/wiki/Vene
Paatti on laiva; vene, joka on tasapohjainen http://fi.wiktionary.org/wiki/paatti

Näillä mennään, ehkä...  ;)

Opa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.07.2014     kello on 14:25 ---Tää on nyt karseaa offtopiccia ..

Veneeseen moni lähtee nauttimaan kesästä, ja vesi on tähän asti ollut vilvoittava elementti. Nyt vaan ei ole.

--- Lainaus päättyy ---

Olisikohan jonkin tason uutisankka, etteikö vesi ole vilvoittava elementti ::) Toki se nyt on lämmintä järvissä ja jopa meren rannikolla. Pulahdus veteen, ja jopas on vilvoittava olo kun nouset takaisin tuuleen. Veneestä voi vaikka roikkua vedessä "köyden jatkeena" muutaman mailin, varmasti vilvoittaa. Ja matkailualustana vesi on näillä keleillä asfalttiin verrattuna ...

Alan:
No ite maalla kaverin rannassa olen pari kertaa käynyt kokeilemassa. +26 C näytti mittari metrin syvyydessä. Ei se hirmuisesti virkistänyt, eikä järvellä juurikaan tunnu viileämmältä siellä liikuttaessa, toisin kuin vielä pari viikkoa sitten. Tuuli toki auttaa, jos sitä on, mutta välillä ollut melkein tyven.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View