Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.07.2014 kello on 22:34 ---Ei voi, kyllä sen kompressorin äänen kuulee, isäntä nyt ainakin.
--- Lainaus päättyy ---
Silloin laalettaan isojen poikien lauluja, niin että se kurkussa oleva tappi vain näkyy. :D
Hanska:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.07.2014 kello on 22:34 ---Ei voi, kyllä sen kompressorin äänen kuulee, isäntä nyt ainakin.
--- Lainaus päättyy ---
Dometicin äänen kyllä kuulee mutta uuden Truman ääntäpä ei kuule, kokemusta on jo toista kesää :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Hanska - 29.07.2014 kello on 23:50 ---Dometicin äänen kyllä kuulee mutta uuden Truman ääntäpä ei kuule, kokemusta on jo toista kesää :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla ainakin on sillee,että,kun on saavuttanut asetun lämpötilan,niin pieni puhallus ääni kuuluu ;) :D
Turhan Höpöttäjä:
Minulla on niin vanhan mallinen (-90) ilmastointikoje, ettei sen ääntä viitsi jatkuvasti kuunnella. Joten laitoin syöttöpiuhaan termostaatin, joka katkaisee käynnin kokonaan, kun oikea viileys/lämpö on saavutettu. :D
MatsOnni:
^
Kyllä se sama ominaisuus on uudemissakin. Edellisessä oli Dometic, nykyisessä Telair Silent, joka pitäisi olla hiljaisempi, mutta ei sitä kukaan kuuntele jos ei ole pakko.
Varmaan mulla oli Dometicista joku maanantaikappale ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta