Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
88 Ranskaan
Humppeli 1:
Kaarina,paljonko tuli lisämaksua ajokortista,meinaan että minulla piisaa kirjaimet ajokortissa mutta
ylikuormaa on.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.06.2014 kello on 13:07 ---Ihan mukavaa kuulla ettei ryhmä88 kadonnut kokonaan.
--- Lainaus päättyy ---
Joo samaa itsekin hiukan aloin ihmettelemään kun ei väliaikatietoja ole näkynyt ja lähtö taisi olla jo viime perjantaina ?
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda ---Ihan ihaan raha kelpaa.
--- Lainaus päättyy ---
On se hyvä että savon eurot kelpaa, olen sen verran kalkkis ettei mulla lue kortissa vieläkään muuta kuin DEBIT ;D ne on nuo periaatteet
K.E.V:
Kannattaa senverran kruunuja olla että maksaa campingin ja muuta ihan paikallisella. Ne loput saa tuhottua vaikka takaisintullessa laivalla kun kotiin tulee. Tuolla CKE llä tarkoitin ettei tarvitse ruåtsalaisten ikiomaa rahastuskorttia.
kaarina:
Humppeli, olen pahoillani mutta en tarkkaan muista sitä jakaumaa,olisko ollut aika lailla puolet ja puolet miten summa jakaantui.
Joo, ja Ruotsissa ei saa edes ostoskärryjä kaupassa ilman kruunuja, saatika mansikoita kaupan pihalta :)
Gränna on kiva! Ja hieno kävelyreitti ihan rantoja pitkin!
t.Kaarina
88k5:
No, niin kun nettiä löytyy :P
Ei malttanut Moselin litkuja jättää. Tänään vasta tultiin patonkimaahan..
Pyykkipäivä, ts. ACSIn alekämppärillä Nancyssä.
http://www.eurocampings.co.uk/france/lorraine/meurthe-et-moselle/villers-les-nancy/campsite-campeole-le-brabois-104283/
Reissussa jo 10. päivä. Pitää tutkia vielä säitä mennäänkö Orleansin suuntaan vai etelään ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta