Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut shamr0ck 20 Nov 2019
  • Pitokäämi pätkii, liitintä heilauttaessa välissä katoaa ja välissä näkyy ihan oikea resistanssi. Tietenkään juuri tuon pitokäämin pää ei ole ulkopuolella liitinnastassa näkyvillä, joten sitä ei pääse tuosta vaan juottamaan. Näyttäisi kuitenkin olevan ihan purettavissa tuo magneettiventtiili, mutta ennen kuin käytän kohtuutonta väkivaltaa niin kysäisen kaiken varalta. On nimittäin hemmetin tiukassa noi liittimet päissä, onko niissä ihan normaalikätinen kierre, vai vaatiiko vaan tolkuttomasti voimaa ja uskallusta?
  • #2 kirjoittanut Knaus-90 20 Nov 2019
  • ^
    Normaali kierre on, välillä on sen verran kiinni, että on se kara katkennut.
  • #3 kirjoittanut shamr0ck 20 Nov 2019
  • Kiitos, pitää hylsyillä kokeilla penkissä  :)
  • #4 kirjoittanut shamr0ck 21 Nov 2019
  • Noniin, sainpas mä sen purettua. Toki se muovirunko oli sitten jo valmiiks p***na sieltä liitnpäästä, eli poikki aivan sen päätylevyn juuresta, käämi purkautui osittain eikä tuota saa millään enää kasaan. Näytti siltiä että oli jo ennenkin korjattu, vetokäämi oli aika rujon näköinen.

    Oisko kellään halpaa mankkua tarjolla?  ;D
  • #5 kirjoittanut mjo33400 21 Nov 2019
  • Noniin, sainpas mä sen purettua. Toki se muovirunko oli sitten jo valmiiks p***na sieltä liitnpäästä, eli poikki aivan sen päätylevyn juuresta, käämi purkautui osittain eikä tuota saa millään enää kasaan. Näytti siltiä että oli jo ennenkin korjattu, vetokäämi oli aika rujon näköinen.

    Oisko kellään halpaa mankkua tarjolla?  ;D

    Minulla on käytettyja takuu venttiileitä. ;)
  • #6 kirjoittanut pentti tiittanen 03 Sep 2022
  • onko sinulla 2450 magneetti venttiiliä
  • #7 kirjoittanut mjo33400 04 Sep 2022
  • onko sinulla 2450 magneetti venttiiliä

    Ota kuva omasta niin nähdään, että onko uusi vai vanha malli. Molempia löytyy.
Sivuja:
Toiminto