Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mistä Volvoon kunnon vetopeilit?

<< < (4/8) > >>

Haapaniemen Paroni:
Siistin näköset mutta noi ei ainakaan käy mulle,kun vilkku peilissä ;)

K.E.V:
Noissa emukeissa joutuu olemaan nikamat kunnossa. Joutuu kääntämään päätä 180 astetta edestakas kun on leveä vaunu perässä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.06.2014     kello on 13:29 ---Noissa emukeissa joutuu olemaan nikamat kunnossa. Joutuu kääntämään päätä 180 astetta edestakas kun on leveä vaunu perässä.

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä ;)Kyllä mä haen ne volvolta ne peilit ;)

K.E.V:
Otan huomenna panoraamakuvan kuskinpenkiltä kun peilit kiinni. Selviää näkymät muillekin :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.06.2014     kello on 13:29 ---Noissa emukeissa joutuu olemaan nikamat kunnossa. Joutuu kääntämään päätä 180 astetta edestakas kun on leveä vaunu perässä.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä - ajaminen vaunun kanssa on ihan samanlaista kuin ilman vaunua - nikamat pitää olla kunnossa ;)

Vien sitten kortin pois kun pää ei enää käänny senvertaa että ajaminen on turvallista ;D

Minulla peilien seuraaminen on automaatio - en halua opetella erilaista peilin paikkaa vain niihin ajotilanteisiin kun on vaunu perässä.

Peilivilkku taitaa tosiaan antaa vaunupeileille vain yhden vaihtoehdon eli itsekkin joutunen seuraavan auton kanssa hommaamaan Volvon lokasuojapeilit Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View