Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Dethleffs 740 TK
relluttelija:
Sattuipa vaan niin, että kaikki tällä hetkellä myynnissä olevat käytetyt snow:t on samalla peruspohjalla.
Sitten kun on lompsa kunnossa, en kysele vaan haen kaupasta ja jos ei ole hyvä niin haen seuraavan.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 29.05.2014 kello on 14:16 ---Kaikissa Normidetskuissa on foam-eriste ja alde.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole yhdessäkään vakiona jos ei ole "Suomi-malli".
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 29.05.2014 kello on 21:22 ---Uusien vaunujen ominaisuudet osaan lukea esittestä jos niistä kaipaan tietoa. Käyttökokemukset oli se mitä tässä ketjussa hain. Eli uudelleen, onko jollain kokemusta?
Sen verran sain irti näistä teknisiin asioihin paneutuneista viesteistä, että lämmintä jätevesisäiliötä ei olisi?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole edes kiinteää jätevesisäiliötä yhdessäkään Dethleffssin vaunussa tehdasasenteisena. Laadukkaan oloinen vaunu ainakin tällanen nykymalli mikä mulla, varmasti tuollainen muutaman vuoden ikäinenkin. Thumb
relluttelija:
No tuo kiinteä säiliö sisätiloihin on onneksi helppo toteuttaa ainakin noihin vanhempiin mitä olen silmäillyt. Kaikki vesipisteet samalla puolella vaunua, eikä ovea välissä. Mielenkiintoista, että vanhemmissa malleissa (TK) on käsienpesuallas WC:ssä, kun taas uudemmissa (RFK) se on käytävällä. Vai onko tuokin ollut joku valinnainen juttu, mene ja tiedä.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 30.05.2014 kello on 08:01 ---Mielenkiintoista, että vanhemmissa malleissa (TK) on käsienpesuallas WC:ssä, kun taas uudemmissa (RFK) se on käytävällä. Vai onko tuokin ollut joku valinnainen juttu, mene ja tiedä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo käytävässä oleva käsienpesuallas on nyt sitä uusinta uutta muotisuuntausta, itse en ymmärrä että miksi noin, nyt vessassa käydessään täytyy siirtyä toiseen kohtaan pesemään kädet. ???
Ossi66:
No makuja on joka vaunuun, itte tykkään tilavasta vessasta ja pesualtaasta sen ulkopuolella. Käsiä kun tulee pestyä paljon useammin kuin käytyä vessassa. Siinä toisessa mallissa tilan vie suihku ja pöntöllä istutaan käytävän varrella ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta