Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducato kytkin luistaa

<< < (18/40) > >>

RR:
Mulla oli etuvetotransitissa semmonen ongelma että loota meni jumiin kakkosella. Ratkaisu, tosin väliaikainen oli laittaa öljyä kaikkiin laatikon yhteydessä oleviin niveliin. Niin kauan kun öljyä riittää loota toimii. Muutaman kuukauden välein ku uusii hoidon ni toimii.

Auto on jokapäiväisessä ajossa.

JPVäisänen:
Ja tähän stooriin jatkoa että joudun riitauttamaan kytkimen vaihdon koska korjaamo ei suostunut rahalliseen korvaukseen. Olisivat tehneet "jotain remontteja" korvaukseksi ja minulle se ei kelpaa koska näitä "jotain remontteja" ei ole tällähetkellä.

JPVäisänen:
Viime viikolla tuli kuluttajariitalauta kunnasta kirje. Olivat saaneet "vastineen" autokorjaamolta. Siellä väitettiin että minun asuntoautossani olisi ollut henkilöauton vaihdelaatikko ja että olisivat tästä minulle kertoneet :) Ei tässä kohta tiiä itkeäkkö vaiko nauraa. Lisäksi vaihdelaatikosta olisi viitosen osia lentänyt ulos ja koppaa olisi pitänyt hitsata ja laittaa uusia viitosvaihteen osia jne......
Laitoin lautakunnalle kirjeen jossa kerroin oman näkemykseni asiaan ihan asiallisesti ja vastasin korjaamon väitteisiin.
Odottellaan tässä nyt sitten vissiin riitalautakunnan päätöstä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen -  3.09.2014     kello on 21:58 ---Viime viikolla tuli kuluttajariitalauta kunnasta kirje. Olivat saaneet "vastineen" autokorjaamolta. Siellä väitettiin että minun asuntoautossani olisi ollut henkilöauton vaihdelaatikko ja että olisivat tästä minulle kertoneet :) Ei tässä kohta tiiä itkeäkkö vaiko nauraa.

--- Lainaus päättyy ---

Arvaanko oikein, jos oletan, että nauroit kyllä ensin ja ainakin kolme päivää....?   :laugh: :laugh: :laugh:

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  3.09.2014     kello on 23:01 ---Arvaanko oikein, jos oletan, että nauroit kyllä ensin ja ainakin kolme päivää....?   :laugh: :laugh: :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Ei oikeasti naurattanut. Kirjeessä oli mainittu että heillä on 40-vuoden kokemus tällaisista korjauksista ja siltiki kehtaavat tämmösiä väittää. Omaan pesään kusevat  mun mielestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View