Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducato kytkin luistaa

<< < (27/40) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 19.09.2015     kello on 12:30 ---Tamgearssilta tuli uudet mutterit, jouset ja kuulat ja laatikko odottaa kasausta. En enää jaksanut alkaa tuon vaihtolaatikon ja kytkimen kanssa värkkäämään kun se lähtee irrotuksen jälkeen takas Sääksmäelle..toivot tavasti saan rahat takasin myös niinku myyjä lupasi.
Tarina jatkuu jahka vaihtotyö saadaan tehtyä...ketuttaa vaan kun ei itellä ole tarpeeksi isoa tallia tehdä vaihtoa kun taitoa ja halua olis ja pihalla alkaa olla turhan kylmä ja märkää.

--- Lainaus päättyy ---
kyllä sä saat ite tehä sen mun tallis, voin mä keksii muutatekemistä siks aikaa, vaikka ottaa kuvii ja päivittää niitä tähä ketjuun ;D
ruetaan hommiin ens viikon keikan jälkeen Thumb

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 19.09.2015     kello on 13:02 ---kyllä sä saat ite tehä sen mun tallis, voin mä keksii muutatekemistä siks aikaa, vaikka ottaa kuvii ja päivittää niitä tähä ketjuun ;D
ruetaan hommiin ens viikon keikan jälkeen Thumb

--- Lainaus päättyy ---

ORG henkeä on ilmassa melko lailla. Thumb

Eikä ole eka kerta ko. henkilöltä.

velnum:
Tulee korjaaminen hankalaksi jos ei ole mitään sateensuojaa, täytyy pystyä nostamaan matkailuauto sen verran korkealla
että pystyy korjaamaan vaihdelaatikko alakautta. Jos menee tee-se-itse paikkaan korjaamaan .Suuri vaara on että homma ei mene putkeen
sitten se alkaa maksamaan.Samaa itse olen miettinyt monta kertaa ,kun olen miettiny missä voi korjata.Toinen asia on että näissä
tee se itse halli jossa ei riitä korkeus matkailuautoille.Ku n joutuu käyttämään autonostinta. ???
Toi on hyvä että rölli tarjoaa mahdollisuutta paikaan missä tehdä.

JPVäisänen:
Oliskos kukaan kirjottaanut ylös työvaiheet vaihdelaatikon irrotuksessa? Kun en omista Haynesin opastakaan fiiusta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 20.09.2015     kello on 18:41 ---Oliskos kukaan kirjottaanut ylös työvaiheet vaihdelaatikon irrotuksessa? Kun en omista Haynesin opastakaan fiiusta.

--- Lainaus päättyy ---

Olen kerran yhden irrottanut.  Moottori jäi 'paikoilleen' ja laatikko lokasuojan alta pois.  Moottorissa oli kiinni se päädyn kumityyny ja kuormaliina, käytännössä kaikki muu piti irrottaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View