Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Vararenkaan tarkistus
perho-ukko:
Minulla on kattokaiteisiin pultattu leveä boksi,jossa on myös paikka vararenkaalle,ja vararengasta kierrätän,aina renkaanvaihdossa yksi menee boksiin !
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.05.2014 kello on 11:16 ---Takatallissa olen kuljettanut talvirengasta, kertaakaan ei sitä ole onneksi tarvittu vararenkaana..
.
Sinne vaan jos sellainen löytyy. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
3 700 litraa on tallin koko ja kantavuuskin piisaa.
Mutta aina edessä pyörii siellä tavara jota joku joskus voi tarvita tai ei
Ja katolle mitään laita.
Eli alustaan sopis hyvin esimerkiksi rungon jatko-osan väliin.
Ja siellä se on pois tieltä. viimeksi on rengas mennyt ajossa rekalla joskus 1990 luvulla.
Eli aivan yks lysti kuinka hankala ottaa pois.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 27.05.2014 kello on 13:55 ---Ja katolle mitään laita.
--- Lainaus päättyy ---
:D
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 27.05.2014 kello on 13:55 ---Eli alustaan sopis hyvin esimerkiksi rungon jatko-osan väliin.
Ja siellä se on pois tieltä. viimeksi on rengas mennyt ajossa rekalla joskus 1990 luvulla.
Eli aivan yks lysti kuinka hankala ottaa pois.
--- Lainaus päättyy ---
Ootko mitannu? Ja mieti sitäkin, kuinka alas se tulisi.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 27.05.2014 kello on 13:55 ---Eli aivan yks lysti kuinka hankala ottaa pois.
--- Lainaus päättyy ---
Ja sekin on karavaanarin autopalvelun tilaama mies, joka sen ottaa tarvittaessa paikaltaan ja laittaa tyhjenneen tilalle.
"Masi":
Ootko mitannu? Ja mieti sitäkin, kuinka alas se tulisi.
[/quote]
Taka-akselin takana olisi noin 15 cm ylempä kuin taka-akselin keskikohta eli ei aiheuttaisi mitään muutoksia maavaraan tai jättökulmiin.
Sepolle.
Sitä vaihtoa varten minulla on vakuutus joka hoitaa sen haalari puolen hommat, mutta useimmiten taitaisi matka jatkua ennen sen paikalle tuloa, eihän siihen puolta tuntia enempää saa turattua. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta