Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Electrolux, hiljainen sähkökäytöllä
hapero:
--- Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 23.05.2014 kello on 19:28 ---Mulla kulkimessa Electrolux (mod.nro RM 400 R)
--- Lainaus päättyy ---
Rm4401 on kait aikalailla samanlainen...
Huolto-ohje toisella kotimaisella
http://goo.gl/hM5gU
Käyttöohje
http://goo.gl/PDBtEI
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 25.05.2014 kello on 13:29 ---Ei vaan ole näin. Ja en rupea tähän kaikkia säännöksiä etsimään ja kirjoittelemaan. Nyrkkisääntönä nyt kuitenkin että itse saa vaihtaa kaasuletkun ja huoletia polttimen puhtaudesta, ei juurikaan muuta.
--- Lainaus päättyy ---
Jos luit tarkkaan,minä vastasin vaan koeponnistusta,ei saa saivarrella ! >:(
perho-ukko:
Lienee hieman aiheellista selittää ,kaasuverkko matkailuvälineissä on paineistettu,ja eri laitteissa on on sama paine,jääkaapin käyttösäätimen jälkeen kaasu virtaa vapaasti palopäähän,ja tässä ei ole painetta,elikkä,palopään vaihto tai huolto on oman harkinnan ja kyvyn mukainen,elikkä,omalla vastuulla !
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 25.05.2014 kello on 16:50 ---Lienee hieman aiheellista selittää ,kaasuverkko matkailuvälineissä on paineistettu,ja eri laitteissa on on sama paine,jääkaapin käyttösäätimen jälkeen kaasu virtaa vapaasti palopäähän,ja tässä ei ole painetta,elikkä,palopään vaihto tai huolto on oman harkinnan ja kyvyn mukainen,elikkä,omalla vastuulla !
--- Lainaus päättyy ---
Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää, itse saa vaihtaa kaasuletkun ja huolehtia polttimen puhtaudesta. Ei ole mitään omalla vastuulla säädöstä. Ennemminkin käyttölaitteeseen ei saa kajota ollenkaan.
PS. kaasunpaine on sama käyttösäätimen jälkeen kuin Muussakin järjestelmässä paineensäätimen jälkeen.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 25.05.2014 kello on 18:57 ---
PS. kaasunpaine on sama käyttösäätimen jälkeen kuin Muussakin järjestelmässä paineensäätimen jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---
en haluis saivarrella mutta, ellei lämpötilansäätimen jälkeen paine muutu pienemmäksi kuin verkoston paine nii silloin ei liekkikään muutu miksikään, olipa sitten manuaalinen säädin tai termostaatti
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta