Vuonna keppi ja kivi mun koppi pestiin rekkapesulassa kaks kertaa. Eka ja vika. Meni paineella vesi saumasta sisään. Vaunun pesen ihan itse, sieni , harja , ämpäreitä ja tikapuut.
|
Vuonna keppi ja kivi mun koppi pestiin rekkapesulassa kaks kertaa. Eka ja vika. Meni paineella vesi saumasta sisään. Vaunun pesen ihan itse, sieni , harja , ämpäreitä ja tikapuut.
Vuonna keppi ja kivi mun koppi pestiin rekkapesulassa kaks kertaa. Eka ja vika. Meni paineella vesi saumasta sisään. Vaunun pesen ihan itse, sieni , harja , ämpäreitä ja tikapuut.Katto pestään letkulla ja harjalla sivut pienellä paineella ![]()
Nyt alkaa jo ituttaa... Tänään käväsin ostamassa Biltemasta saman mutta sinisenä (kun ohlson on lopettanut noiden myymisen), ja maksoi kivat 99,90€. Nyt juuri huomasin että ohlsonille on tullut tuo takaisin myyntiin hintaan 49,95€ ple... http://www.clasohlson.com/fi/Pr315022000/Pr315022000#moreinfo Taas meni 50€ harakoille.. ![]() Ja kovin on nyt pitkään tuo tarjous voimassa, ihankohan löytyy vielä puolen vuodenkin päästä noita.
|