Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lahden Caravan Messut 2014
Vaeltaja:
Mieli tekisi tulla taas, niin kuin monesti aikaisemminkin, messutapaamiseen. Tällä kerralla joudun menemään toiseen, samalle iltapäivälle ajoittuvaan tilaisuuteen. Mukava olisi ollut nähdä monia jo aikaisemmista tapaamisista tuttuja ja uusia tapaamiseen tulevia kasvoja.
Viettäkää hauska ja antoisa tapaaminen.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 8.09.2014 kello on 23:44 ---Eipä tule taas heräteostoksia eikä tarvetta
vaihtaa taas autoa.
--- Lainaus päättyy ---
Hmm... Mulle ei tuo lause nyt täysin avautunut. Auton ostoko on heräteostos ? :o
Mulle ei ole koskaan myyjä tehnyt minkään ajoneuvon kohdalla niin hyvää tarjousta että sen takia olisin mitään ajoneuvoa vaihtanut vaan se on lähtenyt siitä että nimenomaan ollaan lähdetty vaihtamaan autoa ja se vaihtoraha on ollut sitten sen suuruinen kuin on.
Ehkä sen takia myyjät eivät minulle ikinä lähetäkkään eivätkä sanokkaan "tämä tarjous on vain sinulle". ;D
Tietävät että kyllä se tulee sitten itse kun on sen vaihdon aika.
Catiska:
Selvähän tuo viesti on. Ei tule heräteostoksia. Ei tule vaihtotarvetta. Ne on erillisiä asioita. Uskoisin heräteostosten tarkoittavan vaikka uutta roskatelinettä matkailukulkineesee n, auton vaihto taas sitä mitä siinä lukee...
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 9.09.2014 kello on 07:49 ---Ei tule heräteostoksia. Ei tule vaihtotarvetta.
--- Lainaus päättyy ---
Juu mutta muistelen Vesselin aina tehneen autokaupat messuilla käydessään, siitä sitten että onko se auton osto myös heräteostos, oliko jo ennen messuille menoa ajatus vaihtaa autoa vai tuliko se vaihtokuume vasta myyjän antaman tarjouksen myötä ?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 9.09.2014 kello on 07:46 ---Hmm... Mulle ei tuo lause nyt täysin avautunut. Auton ostoko on heräteostos ? :o
--- Lainaus päättyy ---
Tuota.... alla olevassa on kaksi lausetta.
--- Lainaus ---Eipä tule taas heräteostoksia eikä tarvetta
vaihtaa taas autoa
--- Lainaus päättyy ---
Ensin siinä puhutaan heräteostoksista, eli ilmeisesti krääsästä.
Toisena mainitaan ettei tule taas tarvetta vaihtaa autoa.
Pilkunviilaamista, mutta tuli mainittua kun olit tarttunut härkää sarvien välistä ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta