Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Hifi harrastajia palstalla?

<< < (2/3) > >>

Lerssinen:
soittelin "nuorempana" db draggia  ;D Alku oli vaatimaton mutta pääsin joskus ihan sijoillekkin silloin kun vielä kalustossa ei ollu miljoonia kiinni kuten nykyään isi liisareilla..

Lavatatsuniin supparia ja soitinta kii sekä soittelemaan.. "10 tuumaisella 137 debbaa tais olla se kovin mihin joskus pääsin.. Videotodistetta että hieman erikoisemmalla kalustolla ollaan kisoissa joskus oltu on tää yks ainoa  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=vcpPNFAMrkY

Tais olla vuonna 2006 tai 2007..

reiska14:
Täälläkin majaili 85/3 jotka juuri vein varastoon. Tilalle tuli Dali iconi markII, mutta tykkäsin kyllä noista vanhoista oikeestaan enempi

TonyN:
Minäkin paine juttuja kokeilin aluksi. Elettiin vuotta 2001-2002 kun yhdestä 12" elementistä lähti ääntä 132.4db ja siitä on pieni pysti vieläkin hyllyllä muistona. Äänenlaadun kannalta tällä ei ole mitään tekemistä kylläkään..
Kotoa löytyy radiotehnikat bl-90f etukaiuttimina, noi on mitkä on, kuitenkin aika kivat soinniltaan ja käden jälki kyllä näkyy mitä olen elementtejä kotelosta raottanut. Näistä ei taida paljon tietoa löytyä enää ovat veikkaukseni mukaan 2000-luvun alusta olevat tornit joissa sivussa 10" elementti etupuolella kaksi 5" sekä silkkikalotti. Ihan kovasti en ole kotiin panostanut juurikin siitä syystä ettei saa rauhassa kuunnella. Auton ratissa tulee vietettyä sen verrran paljon aikaa että mielummin kuuntelen sitten siellä.

K.E.V:
Paine ja äänenlaatu on 2 eriasiaa. Itsekin joskus tehnyt 85/3 ja 80/6 kaiuttimet. Kotona meillä kuunnellaan ja paljon. Ihan kohtuulaitteet tälläkin erää, firmalla on läjäpäin. Vaunussakin on JL-Audion erilliset, subbari ja hyvä soitin.

Jushi69:

No en tiijä mun vehkeet ei varmaan täytä purinisti hifistin kriteereitä mutta itelle olen nuo laittanu.
Soi muikeesti ja tarvittaessa isosti.
Kajarit on Jamon D570 ja subbarina toimii Audio pron subi.Näitä ruokkii Harman&Kardonin 2*120 wattinen vahvistin.
Mukavasti kuuntelee elokuvat sekä raskaammatkin kappaleet musiikin puolella.. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View