Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Bongaa tämän org. palstan keskustelija

<< < (10/11) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.05.2014     kello on 09:46 ---Ilmeisesti Ripa olet menossa tuonne FICC-treffeille, en nyt täysin saanut selville mitä tuo peukutus tarkoitti, meillä ei yllättäen ole mitään tietoa noin kauaksi tulevaisuuteen, sen tiedän että viimeinen lomaviikko on mulla silloin.

Edit: jaa...näinkö minä näkyjä vai enkö nähnyt...olin näkevinään Diplomaatin peukutuksen Winemakerin kuvalle.  ???

--- Lainaus päättyy ---
Joo sinne ois tarkotus mennä ;) Itsellä kesä vapaata ja koulu alkaa 6.9 jos sinne pääsee...

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.05.2014     kello on 09:46 ---Ilmeisesti Ripa olet menossa tuonne FICC-treffeille, en nyt täysin saanut selville mitä tuo peukutus tarkoitti, meillä ei yllättäen ole mitään tietoa noin kauaksi tulevaisuuteen, sen tiedän että viimeinen lomaviikko on mulla silloin.

Edit: jaa...näinkö minä näkyjä vai enkö nähnyt...olin näkevinään Diplomaatin peukutuksen Winemakerin kuvalle.  ???

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minäkin sen näin. Ripa poisti sen. Thumbd

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 19.05.2014     kello on 09:23 ---Nii miäkii !

Ja tälläisen tarran kun näkee, passais tulla jutteleen!

--- Lainaus päättyy ---

Ihan ku mää oisin tommosen Volvon nähny  :o

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.05.2014     kello on 10:51 ---Kyllä minäkin sen näin. Ripa poisti sen. Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Ei mulla noin isoa tarraa ole,pieni mitä en ole viellä liimannut kiinni ;)

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 17.05.2014     kello on 21:31 ---Piti kattoo lista läpi. 24 ja yksi edesmennyt. Turun messuilla Ipsunkin. Kertokoon ne ainakin 2 muuta unohtunutta itte.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Yksi talvella Turun messutapaamisessa mukana olleista ilmoittautuu. Kaikkiaan orgilaisia on tullut nähtyä reilut 30. Monet jo esille tulleet nimimimerkit mukaan lukien. Lisätään listaan vielä Jopekka, migel ja Onneva. Turun ja Lahden messutapaamisisaa, sekä

Ensi viikonloppuna Telarannassa saattaa vielä päästä tutustumaan moneen uuteen nimimerkkiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View