Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarihenki
sipu:
Mutta pohjat on suomi 24 Karavaanarit sivustolla
pelottaa jo pois tämänkin konkarin
että siellä jaksetaan vääntää
ptyih .. kaikkea muuta kuin mitään asiaa >:(
sääliksi käy niitä
jotka sinne uskaltaa kirjottaa
tai jotain kysyä jopa ???
miksei siellä ole ollenkaan ketään ylläpitäjää
joka siivois ne sivut ::)
eipä silti
en siellä juurikaan käy
kun olen huomannut
että harvalla on muuta, kuin leikki autot
tuntuu tosiaan siltä
että keksi-ikä on 10v. jos sitäkään :o
ja se on sentään vaanari sivusto huoh >:(
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 15.05.2014 kello on 22:08 ---Näiden aktiivien kohdalla voidaan puhua oikeasta karavaanihengestä
--- Lainaus päättyy ---
Tämän olen minäkin havainnut, mutta todennäköisesti kovinkaan moni muu "juniori" (lue alle 55 vee) ei ole.
Kytätäänhän sitä varmasti jonkin verran, kun "omasta" on kysymys, mutta ite pyrin olemaan huolellisemmin kuin kotona. Sen verran arvostan.
Haapaniemen Paroni:
On mennyt huonoksi,esm,tolla mun vanhalla vaunulla vastaan tulee matkailu auto,niin käsi ei nouse vaikka numerot on..
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 15.05.2014 kello on 22:18 ---On mennyt huonoksi,esm,tolla mun vanhalla vaunulla vastaan tulee matkailu auto,niin käsi ei nouse vaikka numerot on..
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Hmm...Olikos sulla Hobby vaununa??
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.05.2014 kello on 22:00 ---Jos nyt vanhat keskenään vääntääkin niin vähänkin asiallisesti esiintyvä uusi on kyllä aina saanut täällä orgissa hyvän vastaanoton. Thumb
Silti minua harmittaa, että yhdistyksen, johon kuulun, näyteikkunassa netissä eli Etuteltassa jotkut harvat idiootit tekevät parhaansa estääkseen uusien harrastajien mielenkiinnon asiaa kohtaan.
Ja kun tuo taulu on Mobiliassa esillä sen näkee melko moni muukin. :(
--- Lainaus päättyy ---
Mie luulen että nykyset uudet ovat jo valistuneita netin käyttäjiä ja katselleet eri sivut läpi ja muodostaneet oman mielipiteen asioista.
Orgin sivut varmasti antaa parhaan perehdytyksen karavaanariuteen mutta kieltämättä nuo Adminien keskinäiset sapelien kalistelut laskevat sitä mielleyhtymää että: "Karavaanari on kaikkien kaveri" ;D
Mutta summarum niin tämä on varmasti paras tällä hetkellä oleva valvottu saitti jolla ihan 24 suolisaitiksi ei homma mene..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta