Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarihenki

<< < (7/20) > >>

retkeilijä:
Lainaus pakinastani http://karavaanari.org/blog/retkeilija/luontoretki-pohjois-norjaan-2913/3/
    "Näin heinäkuun puolivälissä koko tulomatkan ajan tuli vastaan asuntovaunuja ja varsinkin matkailuautoja. Satoja. Tällä paluumatkalla sain tarpeekseni morjestamisesta. Rajansa kaikella.
    Huomasin, että vaimo oli siinäkin viisaampi, kun ei ollut aloittanut tervehtimistä koskaan. Kädet olivat vapaat vaikka käsitöille. Kesäinen villatakki on taatusti lämpöinen. Itse päätin kiinnittää rukkaset naulaan tuulilasille tervehtimään seuraavalla heinäkuisella lomamatkalla."

Purjehtiessani kotisataman lahdella morjestan kaikkia veneilijöitä, kauempana matkaveneilijöitä ja vielä etäämpänä vain purjeveneitä.

Ja vaunua vetäessäni morjestan kaikkia Savossa ja vain vaunuja muualla. Poikkeuksena Kokkolan seutu, jossa morjestan Dethleffs autoja, koska MatsOnni voi olla liikenteessä  :D

"Masi":
Itse morjestelen milloin ketäkin ajoneuvon tyypistä riippumatta. Ajatuksena pitää kanssa autoilijat hereillä kun miettivät kukahan se tuokin oli.
Ja maakin on mikä milloin.
Isompana ongelmana minä pitäisin tuota virallisella palstalla esiintyvää tyhjän päiväistä toisten ominaisuuksien arviointia.

Humoristi:
meillä nousee käsi joka kerta  Thumb (toki voi mennä huomaamatta joku ohi)
viime kesänä 2,5v poika nosti kaikille kättä hiacen keskipenkiltä
caravaanarit, pakettiautot ja rekatkin sai tervehdyksen  :)
(tuli itsekkin nostettua kättä vahingossa pakettiautoille ja rekoille refleksimäisesti kun poika tervehti niitä  ;D)

Pojalleni tärkein oli kuitenin traktorit niille nousi käsi heti kun nähtiin, vaikka pitkän suoran alussa  :D

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 16.05.2014     kello on 15:38 ---Lainaus pakinastani http://karavaanari.org/blog/retkeilija/luontoretki-pohjois-norjaan-2913/3/
    "Näin heinäkuun puolivälissä koko tulomatkan ajan tuli vastaan asuntovaunuja ja varsinkin matkailuautoja. Satoja. Tällä paluumatkalla sain tarpeekseni morjestamisesta. Rajansa kaikella.
    Huomasin, että vaimo oli siinäkin viisaampi, kun ei ollut aloittanut tervehtimistä koskaan. Kädet olivat vapaat vaikka käsitöille. Kesäinen villatakki on taatusti lämpöinen. Itse päätin kiinnittää rukkaset naulaan tuulilasille tervehtimään seuraavalla heinäkuisella lomamatkalla."

Purjehtiessani kotisataman lahdella morjestan kaikkia veneilijöitä, kauempana matkaveneilijöitä ja vielä etäämpänä vain purjeveneitä.

Ja vaunua vetäessäni morjestan kaikkia Savossa ja vain vaunuja muualla. Poikkeuksena Kokkolan seutu, jossa morjestan Dethleffs autoja, koska MatsOnni voi olla liikenteessä  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ja minähän olen, kotiin tulossa tai sieltä lähdössä  ;)

Muutenkin pitkälti samoilla linjoilla, aina jaksa eikä viitsi. Sesongin päällä ollessa kyllästyy ensimmäisen 100km jälkeen!

ArHi:
Pyrin tervehtimään kaikkia niin vaunuja kuin autojakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View