Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarihenki
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 15.05.2014 kello on 22:18 ---On mennyt huonoksi,esm,tolla mun vanhalla vaunulla vastaan tulee matkailu auto,niin käsi ei nouse vaikka numerot on..
--- Lainaus päättyy ---
Sinä lienet se noin joka kymmenes vaunuilija, joka tulee vastaan. Sillä noin yhdeksän vaunuilijaa kymmenestä ei moikkaa meikäläistä vastaan tullessaan. Kai ne sitten luulevat vuokra-autoksi, kun nummeroita ei ole "oikeassa" paikassa. On vaan tuulilasin ikkunalaudalla.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.05.2014 kello on 23:17 ---Sinä lienet se noin joka kymmenes vaunuilija, joka tulee vastaan. Sillä noin yhdeksän vaunuilijaa kymmenestä ei moikkaa meikäläistä vastaan tullessaan. Kai ne sitten luulevat vuokra-autoksi, kun nummeroita ei ole "oikeassa" paikassa. On vaan tuulilasin ikkunalaudalla.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan oikeestiko ne numerot vaikuttaa moikkaamiseen...?
Olen luullut, että se on vain vitsi, mutta ilmeisesti se vitsi onkin sitten tosi.. :)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.05.2014 kello on 23:20 ---Ihan oikeestiko ne numerot vaikuttaa moikkaamiseen...?
Olen luullut, että se on vain vitsi, mutta ilmeisesti se vitsi onkin sitten tosi.. :)
--- Lainaus päättyy ---
Hmm mikä numero..
Jos joku jaksaa repiä vaunua perässäämnn
Thumb ;D
winemaker:
Olisko niin, että tämä moikkaamis-kulttuuri jää nykyisen kiivaan ja energisen elämän jalkoihin. Siis tarkoitan sitä, että agressiivisuus toista tapakulttuuria kohtaan (vaunu vs. auto) on niin vahvaa, kuten nykyelämässä yleensä.
MarkoA:
Aika hyvin kai nuita käsiä nousee? Ajankohdasta varmaan riippuu hieman, ja paikastakin. Mulle ole viimekesänä yllätys kuinka paljon moikataan, sekä vaunuista että autoista. Aloittelevana vaanarina kuvittelin, ne on harvat jotka nostaa kättä. Olinpa väärässä. Täytyykin taas harjoitella liikesarjaa, jos viikonloppuna lähtään ekalle reissulle tälle keväälle!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta