Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarihenki

<< < (3/20) > >>

sipu:
aika harva vaunun vetäjä se nykyään moikkaa
vaikka itse olen rystynen pystys
mutta eihän se ole pakolista
moikatakkaan
emmää ainakaan siittä suutu  ;D
ja alueilla kyllä moikataan
on sitten vaunukuntaa tai autokuntaa
siittä kyllä tykkään
kuin myöskin, jos jossain mualla nähdään
niin tullaan moikkaamaan ja se on sitä henkeä se  :)

tuli vielä mieleen
kun viime kesänä oltiin taas Tuurissa
ja kamuni tuli Onnelaan meitä moikkaamaan
ei siis ole vaanja
eikä ikinä olutkaan
niin siellä kun tupa-auton vieressä istuskeltiin
ja ohi kulkevia moikkailtiin
niin kuin yleensä
tai ainakin meillä on tapana
kysyi tämä kamuni
"että ompa teillä täällä paljon tuttuja
kun jokaiselle moikkaatte "
sanoin , että ei me heitä tunneta
mutta karavaanarit on kaikkien kaverit
ja kaikille moikataan  :)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 15.05.2014     kello on 22:18 ---On mennyt huonoksi,esm,tolla mun vanhalla vaunulla vastaan tulee matkailu auto,niin käsi ei nouse...

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko yksi kuva riittänyt?

Mun käsi nousee kaikille tasapuolisesti.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.05.2014     kello on 22:39 ---Olisiko yksi kuva riittänyt?

Mun käsi nousee kaikille tasapuolisesti.

--- Lainaus päättyy ---
Samoin nousee täälläkin..

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 15.05.2014     kello on 23:00 ---Samoin nousee täälläkin..

--- Lainaus päättyy ---

Kuten myös....
 ;)

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 15.05.2014     kello on 21:46 ---   Oman käsitykseni mukaan--kun väki lisääntyy, ei siitä pidot parane. :( Väitetään asian olevan päivastoin.
   Ts. perustaja porukalla on ikäänkuin enemmän tuota yhteishenkeä, kun sitten tulee uutta porukkaa, osa ei enää ole niin sitoutunutta harrastukseen.

--- Lainaus päättyy ---

Itsellä olis vähä semmonen fiilinki että ei ymmärretä että samaa asiaa voi harrastaa monesta eri syystä ja tarpeesta, monella eri tavalla, monesti se alotusporukka sitte katsoo että nämä uudet harrastavat väärin. Liiallista karsinointia pitäisi välttää, jännästi ulkomailla jotenkin tuntu että ollaan samaa porukkaa vaikka ei edes samaa kieltä löytyny useinkaan. Liikenteessä tervehtiminen on yksi juttu, vuokra kalusto ei ole suuremmin liikkeellä joten tervehditään mielestäni usein,  mutta mikä siinä on niin vaikeeta siellä alueella kohdata vastaantuleva ihminen ihan kasvotusten ja lausua vaikka kolmekirjaiminen sana hei! tai päivää. Ei siinä tartte ruuneperiksi ryhtyä ja samalla "passilla" voi hyvillä mielin kulkea montakertaa, vaikeempaa mielestäni aina välttää ja karttaa ja kiertää mistä milloinkin.  Tarrankäyttö ja näyttö on oma asiansa, mutta se parin euron tarra ei mielestäni muuta sitä alla olevaa kalustoa mihinkään suuntaan, eikä myöskään käyttötarvetta. Enää edes muista mitä tähän piti alunperin kirjotella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View