Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunu vuokralle suviseuroihin.

<< < (17/26) > >>

jtk:
Olen pari kertaa vuokrannut vaunun suviseuroille, mutta olen vienyt vaunun itse paikanpäälle ja hakenut pois. Silloin riskit ovat pienempiä. Suurimmat ongelmat tulee, kun pyöritään kapeilla monttusilla teillä. Itse ajeleepi hitaasti ja varovaisesti. Osa kuskeista näkyy kyllä ajelevan vaunu perässä melkoista kyytiä peltoteillä.

Oulaa:
Vaunun vuokraamiskokemukse ni ovat Keuruulla Isonkirjan kesäkonferenssin majoitukseen .
Sinne vietiin itse vaunu paikoilleen pellolle .
Ja vaikkei hinattukaan pätkääkään niin joka kerta oli jotain sanomista ja rikottu .
Huippu oli kun istuintyyny oli märkä kun hain vaunua takaisin .
Väittivät että katto vuotaa .
Hetki piti jutella että testataanko paloletkulla ennenko antoivat periksi että kasteltu jollain juomalla .
Huippuhomma oli kun tupakointi oli vaunussani kielletty niin vessassa oli poltettu tupakeilla ohut lavuaari puhki .
Kun itse silloin poltin ,väittivät ensin että olen itse polttanut sen rikki .
Siihen loppui vuokraamiseni .
Kyllä sain noista vahingoista aina sovitellun vahingonkorvauksen uusilla osilla ,töineen.
Mutta melkoinen vaiva.

Muumuupapa:
Minkälainen tapahtuma tuo suviseurat oikein on? Voiko kaltaiseni pakana tulla sinne ihan vain katselemaan ja viettämään aikaa, vai pitääkö osallistujilla olla tietty vahva uskonnollinen vakaumus?

Alan:
Saa sinne mennä käymään, jos haluaa. Broidi kävi aikoinaan kurkkimassa, kun oli Lumijoella.

Vaan vanhasta kokemuksesta sanon, että enempää ei täällä vaan vapaaseen keskusteluun, jos haluaa itse asiasta haastaa.

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.04.2015     kello on 08:30 ---Tiedoksi sitten uudemmille foorumilaisille, että jos kiinnostaa Suviseurojen sanomasta tai osallistujista kirjoittelu, niin sitä ei täällä vaan korkeintaan tuolla Vapaa Keskustelu -osiossa.

Sinne pääsee omista asetuksistaan tuosta yläpalkista näin: Profiili - Muokkaa profiilia - Ryhmien jäsenyys.

--- Lainaus päättyy ---

Muumuupapa:
Ei ole tarkoitus haastaa mitään eikä ketään. Mielenkiinto heräsi, koska kyseessä tuntuu olevan maamme suurin karavaanaritapahtum a vaikkakin tapahtuman varsinainen agenda onkin toisaalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View