Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Lisävarusteita matkailuautossa
Hanska:
^
Kotimaassa tosiaan valmistetaan.
Oululainen firma ja olen ollut sinne suoraan yhteydessä laitteen ominaisuuksiin liittyvissä kysymyksissä.
Sitä voi ohjata kätevästi jollain älypuhelimella, mulla tosin ihan tavallinen vanha luuri joten tekstareilla komentelen sekä kaukosäätimellä.
Hintaahan tällä setillä on (ovh. perusmyytipakkaukse lla muistaakseni oli noi 684€ ja siihen vielä lisä anturit päälle) toki halvennustakin sain jonniin verran.
Tuntuu että tässä systeemissä ja laadussa näkyy että huokuu tämä korkea hinta.
Valitettavasti maksaahan nämä autotkin aikas paljon :( kallis harrastus.
K.E.V:
No CaravanControl lämppärin etäkäyttöyksikössä nuokin mukana. Lisäantureita saa siihenkin vaikka mitä. gps laitteesta alkaen.
Albinkarmann:
Kiitos hyvästä selvityksestä, tuohan pitää ilman muuta tsekata!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hanska:
^
En tunne tän caravan controllin toimintaa.
Mulle kuitenkin tärkeä ominaisuus on laitteen siirreltävyys eri valvonta kohteiden välillä (talvella mökille tai raksalle) saa myös enemmän sijoitukselle käyttöä.
kaarina:
Tarkoitatteko, että tuo on hälytin, mikä ei pidä möykkä asuntoautossa, jos sinne murtaudutaan, vaan hälyttää ainoastaan esim. omistajan känykkään?
Itsellä kokemusta muutaman viikon takaa nimenomaan siitä, miten omaiusutemme jäi lähes koskemattomaksi nimenomaan sen vuoksi, että auton täytti niin julmettu hälytysmöly,että sinne tunkeutunut rosvo ei kestänyt siellä olla, ja pelkäsi lähiseudun reaktioita...lähti siis livohkaan ehtimättä ryövätä mitään...
t.Kaarina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta