Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Pierusovellukset

<< < (3/9) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.05.2014     kello on 21:25 ---Tuota, jos sinä tunnet jonkin sovelluksen olevan turha. Niin se on.
Ihan sama koskee minua.

--- Lainaus päättyy ---

Se että jokin sovellus on sinulle turha, ei tee siitä turhaa. Se kun voi olla jollekin tarpeellinen. Toisin sanoen tarjoat yhä kehäpäätelmää, etkä siis pysty perustelemaan väitettäsi.

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.05.2014     kello on 21:25 ---On outoa että it-maailmasta perillä oleva ihminen ei muka ole kuullut Androidin pierusovelluksista.
Täytyy kulkea laput silmillä. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Argumentum ad hominem.

K.E.V:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ape.soundboard.fartmachine&hl=fi

--- Lainaus ---Kuvaus

Pieru Machine on paras ilmainen hauskaa pieru sovellus Android!
Fart Machine täynnä hulvattomia Matala maturiteetti pieru äänitehosteet klassinen kaikupohjan muodossa. Painele laadukkaita stereo pieru äänitehosteet. Taataan tuntia huumoria ja naurua. Voit pelata useita ääniä kerralla lopullinen pieru kokemus, aseta pieruista tulee päättymättömään silmukkaan tilaan äärimmäisen pranking, ja jopa asettaa pieru äänet soittoääniä! (miksi kukaan haluaisi pieru soittoääni on yli ymmärrykseni, mutta hei vaihtoehto on olemassa).

Ajattele kaikkia mahdollisuuksia. Olet istuu luokassa, ja söpö tyttö istuu vieressäsi ei luulet olevasi mies tarpeeksi pieru edessä kaikille. Totta puhuen et ole. Et voi kaasua julkisesti, se on noloa. Mutta Fart Machine sinun ei tarvitse huolehtia, sillä tämä sovellus tehdä sen sinulle. Käynnistät sovelluksen, pelata squeaker, ja tyttö heti rakastuu! Jee!

Olen aina haluavat parantaa minun apps, joten jätä huomautuksia ehdotuksia asioista voin lisätä, jotta se paremmin! Päivitän perustuvat usein palautetta! Auta minua tekevät tästä parhaan pieru äänikortti app markkinoilla!

Mitä odotat!? Yllättää ystäväsi! Kepponen vihollisesi! Hanki tyttö! Kaikki on mahdollista, kun lataat Fart Machine!

--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvinnut kaukaa etsiä.
http://www.digitoday.fi/mobiili/2010/09/10/apple-ei-enempaa-pierusovelluksia/201012551/66
Joittenkin sivujen mukaan niitä oli ompulla enemmän, tänäpäivänä taitaa olla Android se kuningas.
En viitsi enempää jauhaa aiheesta, sille on naurettu täällä jo ihan tarpeeksi , ettei muka joku ole kuullutkaan asiasta  ???

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.05.2014     kello on 08:16 ---https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ape.soundboard.fartmachine&hl=fi

--- Lainaus päättyy ---

Näköjään kopio siitä Windows Phonen pierusovelluksesta. No jotkut tykkää tuommoisista, se heille suotakoon.

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.05.2014     kello on 08:16 ---En viitsi enempää jauhaa aiheesta, sille on naurettu täällä jo ihan tarpeeksi , ettei muka joku ole kuullutkaan asiasta  ???

--- Lainaus päättyy ---

Moni on kuullut pierusovelluksista, harva vaan niihin on törmännyt. Ei sinultakaan tullut pierusovelluksen määritelmää, vaikka sitä kysyttiin. Ainoastaan toteamus että kaikki Androidin sovellukset ovat pierusovelluksia (no, määritelmähän tuokin on), sekä epämääräisiä esityksiä turhiksi sovelluksiksi (sudoku, shakki, pianosovellus, jne..), ja nyt tämä viimeisin joka on kopio Windows Phonen pierusovelluksesta.

K.E.V:

--- Lainaus ---sudoku, shakki, pianosovellus
--- Lainaus päättyy ---
No minä en noita ole määritellyt. sudokun otit itse esille ja kerroin sen olevan hyvä , käytän paperilla , samoin kuin sanaristikkoja.

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.05.2014     kello on 18:10 ---No en nyt alkanut niitä erittelemään, sudoku ja sanaristikot on mukavia.
--- Lainaus päättyy ---

Eli tuossa alla on lainaus mitä sanoit ja yllä oli minun vastaus , määrittelit ne "minun mielestäni" turhiksi tietämättä vastausta  ???

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 13.05.2014     kello on 16:58 ---Kyllä ne minusta eroaa hyvinkin paljon toisistaan, esimerkiksi piano ja sudoku on mielestäni aika erilaisia. Ja uskoisin että esimerkiksi sudoku ei sudokun harrastajille ole suinkaan turha, vaikka se sinulle ehkä on.

--- Lainaus päättyy ---

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.05.2014     kello on 18:11 ---No minä en noita ole määritellyt. sudokun otit itse esille ja kerroin sen olevan hyvä , käytän paperilla , samoin kuin sanaristikkoja.

Eli tuossa alla on lainaus mitä sanoit ja yllä oli minun vastaus , määrittelit ne "minun mielestäni" turhiksi tietämättä vastausta  ???

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä määrittelit. Alla lainaus viestistäsi johon korostin tuon väitteesi.

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.05.2014     kello on 16:39 ---Nämä eivät eroa toisistaan.
Kaikki on turhia :laugh:
https://play.google.com/store/apps/category/GAME_WIDGETS

--- Lainaus päättyy ---

Ja kyseisen linkin etusivulta löytyy nuo mainitsemani:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View