Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus - perustoiminnot
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.05.2014 kello on 19:37 ---Kuin myös Hobbyssäni tässä joku hetki sitten,,,, :D :D :D
Yöllä piti aukaista ovi kun oli niin hiton kuuma! Hah haa,- mä kun tinttasin kaikki napit pohjaan ja kyllä tarkeni! Saakeli lyhyet kalisongit ja t-paidassakin oli kuuma!
Toisin sanoen pirun hyvä vaunu,vink vink Mjo! :D :D :D t migel
--- Lainaus päättyy ---
Kuittaan. Thumb
Anja Grönholm:
Mistä sen patterikierron saa päälle? Ostin LMC 6000 ti vm 2001 enkä löydä edes tietoa mikä primus malli minulla on. Lämpenee vain vesi. Ja paleltaa!
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Anja Grönholm - 27.07.2020 kello on 09:17 ---Mistä sen patterikierron saa päälle? Ostin LMC 6000 ti vm 2001 enkä löydä edes tietoa mikä primus malli minulla on. Lämpenee vain vesi. Ja paleltaa!
--- Lainaus päättyy ---
Patterikierrossa on jossain kohtaa sulkuventtiili, vanhoissa solfereissa se on vessan lavuaarin alla. LMC:stä en tiedä, paras varmaan katsoa patterikierto läpi niin löytynee venttiili.
mjo33400:
Onko lämmitin kaasupullokotelossa?
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.07.2020 kello on 09:31 ---Patterikierrossa on jossain kohtaa sulkuventtiili, vanhoissa solfereissa se on vessan lavuaarin alla. LMC:stä en tiedä, paras varmaan katsoa patterikierto läpi niin löytynee venttiili.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli LMC vaunussa varaajan vieressä sängyn alla, sinivipuinen hana jolla suljettiin patterikierto.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta