Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus - perustoiminnot

<< < (3/3)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.05.2014     kello on 19:37 ---Kuin myös Hobbyssäni tässä joku hetki sitten,,,, :D :D :D

Yöllä piti aukaista ovi kun oli niin hiton kuuma! Hah haa,- mä kun tinttasin kaikki napit pohjaan ja kyllä tarkeni! Saakeli lyhyet kalisongit ja t-paidassakin oli kuuma!

Toisin sanoen pirun hyvä vaunu,vink vink Mjo! :D :D :D         t migel

--- Lainaus päättyy ---

Kuittaan. Thumb

Anja Grönholm:
Mistä sen patterikierron saa päälle? Ostin LMC 6000 ti vm 2001 enkä löydä edes tietoa mikä primus malli minulla on. Lämpenee vain vesi. Ja paleltaa!

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Anja Grönholm - 27.07.2020     kello on 09:17 ---Mistä sen patterikierron saa päälle? Ostin LMC 6000 ti vm 2001 enkä löydä edes tietoa mikä primus malli minulla on. Lämpenee vain vesi. Ja paleltaa!

--- Lainaus päättyy ---

Patterikierrossa on jossain kohtaa sulkuventtiili, vanhoissa solfereissa se on vessan lavuaarin alla. LMC:stä en tiedä, paras varmaan katsoa patterikierto läpi niin löytynee venttiili.

mjo33400:
Onko lämmitin kaasupullokotelossa?

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.07.2020     kello on 09:31 ---Patterikierrossa on jossain kohtaa sulkuventtiili, vanhoissa solfereissa se on vessan lavuaarin alla. LMC:stä en tiedä, paras varmaan katsoa patterikierto läpi niin löytynee venttiili.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli LMC vaunussa varaajan vieressä sängyn alla, sinivipuinen hana jolla suljettiin patterikierto.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View