Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
lumia 520 ei yhdistä nettiin
Arska:
Sanokaapas viisaammat missä mulla on lumiassa täppi vikapaikassa kun sillä ei pääse nettiin. Esim vaikka Tapatalkilla yrittää tänne tulee ilmoitus An error has occuret,please check you 3g. Vika ilmeni tänään.
korjasi otsikkoa
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 8.05.2014 kello on 19:47 ---Sanokaapas viisaammat missä mulla on lumiassa täppi vikapaikassa kun sillä ei pääse nettiin. Esim vaikka Tapatalkilla yrittää tänne tulee ilmoitus An error has occuret,please check you 3g. Vika ilmeni tänään.
--- Lainaus päättyy ---
Tyhmä kysymys, onko jotain asetuksia muutettu?
Onko laitettu säätö, että käyttää vain 3g ja sitä verkkoa ei justiin olisikaan käytettävissä?
Mikä on operaattorina?
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 8.05.2014 kello on 20:56 ---Tyhmä kysymys, onko jotain asetuksia muutettu?
Onko laitettu säätö, että käyttää vain 3g ja sitä verkkoa ei justiin olisikaan käytettävissä?
Mikä on operaattorina?
--- Lainaus päättyy ---
Korjaus kyseessä on lumia 520 ei 820 kuten otsakkeessa väitän
Tietääkseni asetuksia ei ole muutettu,tosin lapsenlapset sillä leikki
3g on säädetty ja operaattorina elisa
minusta kaikki on niin kuin pitää,datayhteyskäytössä,operaattori elisa, nopeinyhteys 3g, mutta nettiin ei vaan pääse..Pystyyköhän tätä mun 520 mitenkään resetoimaan? ja onko siitä mitään apua?
K.E.V:
Jos siellä tukiasema nurin. Kevyen resetin voi tehdä painamalla ääni alas ja virta > yhtä aikaa niin kauan että värähtää ja käynnistyy uudelleen.
Ei häviä asetukset eikä muutkaan sillä.
Siellä on asetuksissa matkapuhelinverkko > mobiilidata > päälle/pois katso se
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 8.05.2014 kello on 21:31 ---Jos siellä tukiasema nurin. Kevyen resetin voi tehdä painamalla ääni alas ja virta > yhtä aikaa niin kauan että värähtää ja käynnistyy uudelleen.
Ei häviä asetukset eikä muutkaan sillä.
Siellä on asetuksissa matkapuhelinverkko > mobiilidata > päälle/pois katso se
--- Lainaus päättyy ---
Kevyt resetti auttoi,nyt toimii. Kiitos
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta