Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mikä pistoke ???

<< < (3/3)

Pefletti 750:
Mulla lähtee esim. dometic kylmälaukun virtapistokkeesta punainen kierrettävä holkki irti niin sillon se käy tohon pienempään
virtapistokkeeseen suoraan !
Tuota pienempää virran ulosottoa käytetään usein "työkoneissa" traktorit, kuorma-autot ym ym.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 -  3.03.2015     kello on 14:18 ---Mulla lähtee esim. dometic kylmälaukun virtapistokkeesta punainen kierrettävä holkki irti niin sillon se käy tohon pienempään
virtapistokkeeseen suoraan !

--- Lainaus päättyy ---

Näin on yleensä tänä päivänä ja se punainen on merkki siitä.

kettunen:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  3.03.2015     kello on 13:27 ---Mikä on kyseisen pistokkeen nimi? Mulla tv:n vieressä pyöreä rasia, mutta tv:sä tuli mukana ihan normaali tupakansytytin johto. Adapterin tarvitsisin tai uuden pistokkeen.

--- Lainaus päättyy ---
MOI
Jus ostin biltemasta pistokkeen jossa molemmat,eli tup.sytytin ja kun kärjen irrottaa niin sopii 12v pistokkeeseen suoraan.
Eli voi käyttää kummassakin.
Art;no 43-229  12 ja 24v sisällä 8A sulake ja vihreä led. hinta € 2,69
Jos vai tuo 8A riittää.
Terv. Toivo

palokurki:
Tarkemmin katsellen niin näytti mullakin olevan tv:n piuhassa semmoinen punainen renkula. Nyt pelittää. Kiitoksia arvokkaista neuvoista. Onneksi en lähtenyt adapterikauppaan, vaan kävin pubissa katsomassa jääkiekkoa ja sijoitin adapterirahat olueen... ;D Passaa nousuhumalassa tekkaria katella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View