Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
asuntoauton uushankinta hinta
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 5.05.2014 kello on 11:34 --- Se on juuri se, ainakin Ifissä. ... Näin minulle sieltä on kerrottu.
--- Lainaus päättyy ---
Se lunastus hintahan on vakutusyhtiöille pienempi kulu kuin korjaukset.
Jas se vanhan korjaus maksaa yhtä paljon kuin uuden, joten sieltä se peruste tulee.
Mitä kalliimpi hankintahinta , sen kalliimmat muovit ympäröi vekotinta.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 5.05.2014 kello on 12:56 ---Se lunastus hintahan on vakutusyhtiöille pienempi kulu kuin korjaukset.
Jas se vanhan korjaus maksaa yhtä paljon kuin uuden, joten sieltä se peruste tulee.
Mitä kalliimpi hankintahinta , sen kalliimmat muovit ympäröi vekotinta.
--- Lainaus päättyy ---
. siis vanhaa ei korjata jos korjaus maksaa ENEMMÄN kuin vanhan arvo on vakuutusyhtiön käsityksen mukaan. Vakuutusyhtiö katsoo vahinkotapauksen sattuessa luettelosta minkä arvoinen auto on. Jos heidän listassa lukee 20 000€, niin se on sitten sen arvo. Ja 20 000 € autoon joka on maksanut 60 000 uutena, ei tehdä 60 000 remonttia, vaan se menee lunastukseen, ja omistaja saa vakuutusyhtiöltä 20 000 € hyvityksen, vaikka auto olisi kuin uusi.
seacat7500:
Minulle vakuutusyhtiö sanoi , täytyy selvittää, siis minun mitä auto on maksanut uutena, muuta taulukkoa ei ifillä ole, siis ei nykyistä arvoa jota pidän aika kummallisena...nyky inen arvohan olis kohdallaan oleva lunastushinta..
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seacat7500 - 5.05.2014 kello on 17:38 ---Minulle vakuutusyhtiö sanoi , täytyy selvittää, siis minun mitä auto on maksanut uutena, muuta taulukkoa ei ifillä ole, siis ei nykyistä arvoa jota pidän aika kummallisena...nyky inen arvohan olis kohdallaan oleva lunastushinta..
--- Lainaus päättyy ---
Heh...
Mun retkuiluauto on maksanut uutena jotain 75000 DM. Siinäpähän sitten vakuutusyhtiö laskee uusarvohintaa.
Eipä ihme ettei noita Suomeen paljon myyntiin tule uutena.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: seacat7500 - 5.05.2014 kello on 17:38 ---Minulle vakuutusyhtiö sanoi , täytyy selvittää, siis minun mitä auto on maksanut uutena, muuta taulukkoa ei ifillä ole, siis ei nykyistä arvoa jota pidän aika kummallisena...nyky inen arvohan olis kohdallaan oleva lunastushinta..
--- Lainaus päättyy ---
Saattavat he noin sanoa, mutta kyllä heiltä vahingon sattuessa löytyy taulukko vastaavan auton käyvästä hinnasta. Mielenkiintoista...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta