Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunumyyjän rehellisyydestä!
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 9.05.2014 kello on 16:10 ---Turha sitä kuntoa nyt tietysti kympin arvoiseksi on hehkuttaa mutta kaikki yllä listaamasi "viat" on mielestäni ominaisuuksia tuon ikäiselle vaunulle ja helposti korjattavissa.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä pointti onkin juuri tuossa "10+ kunto, valmis huoleton paketti", kun kunto on enintään normaali tuon ikäiselle. Tai jos tarkkoja ollaan niin ei ole edes normaali, vaan enintään tyydyttävä, koska ei ole liikennekelpoisessa kunnossa.
Rookie:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 9.05.2014 kello on 16:10 ---Turha sitä kuntoa nyt tietysti kympin arvoiseksi on hehkuttaa mutta kaikki yllä listaamasi "viat" on mielestäni ominaisuuksia tuon ikäiselle vaunulle ja helposti korjattavissa. Ja mitä tuohon kaasuasiaan tulee niin oikeassahan myyjä siinä on ettei sitä mikään pakota tarkistuttamaan. Kyllä se melkein ostajallekin paremman mielenrauhan tuo kun on itse tuon tarkistuttanut jossain oston jälkeen sen sijaan että myyjä "kertoo koeponnistuttaneens a"
Akkujen käyttöikä lasketaan muutameissa vuosissa joten melkeinpä kuuluukin olla finaalissa käytetyssä vaunussa :D
--- Lainaus päättyy ---
Totta, kaikki "viat" on korjattavissa. Ensimmäisen viestin viimeisestä kappaleesta löytyykin syy tähän avautumiseen
Muumuupapa:
Hassua miten Jubileen hinnat vain nousevat. Itse myin täsmälleen samanmallista huippusiistiä viitisen vuotta sitten ja silloin pyynnit olivat muistaakseni luokkaa 3500 - 5000€. Vuotta aikaisemmin olin maksanut siitä 3000€. Sain kolmen kuukauden kauppaamisen jälkeen vielä 3500€. Jos hinnannousu jatkuu vastaavana, on vanha Jubilee parempi sijoituskohde kuin pankkitalletus tai osakkeet.
Laaga:
Vaunujen hinnat tosiaan elää omaa elämää. Vuonna 2002 ostettiin Knaus 540 -90 malli liikkeestä hintaan 5000egee, pari vuotta myöhemmin saatiin siitä vaihdossa 6400 egee, tosin teettettiin siihen etupään kosteuskorjaus vuoti vetokahvoista ja etuvaloista lievästi. Samanlainen Knaussi oli joku vuosi sitten liikkeessä myynnissä 6000 egen hinnalla.
Hauho:
Asteikossa 10+ pitänee paikkansa jos skaala on ykkösestä sataan. Eli hiukan yli 10 % vaunusta jäljellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta