Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunumyyjän rehellisyydestä!

<< < (6/19) > >>

TonyN:
Mulla on tarjota hyvä soliferi, mittaillaan ensin yhdessä ja viedään sitten vaikka liikkeeseen vielä mitattavaksi jos epäilyttää. Siitä saa joku oikeasti hyvän vaunun, kuumeeseen ei ole vielä taidettu kunnon lääkettäkään keksiä ^-^

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: TonyN -  2.05.2014     kello on 23:18 ---kuumeeseen ei ole vielä taidettu kunnon lääkettäkään keksiä ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Eikös näihin ole vain niitä kalliita lääkkeitä, ihan sen kuumeen tyypistä riippuen :D

Vemppu:
Lienee niin että yli 10 vuotiasta vaunua ostaessa ainoa kysymys on että miten märkä se on ja paljonko projektia joutuu tekemään... Yksilöitä löytyy tietenkin suuntaan ja toiseen mutta ei tule ainakaan pettymyksiä kun asennoituu siihen että projektia tulee yhtäkaikki.

Myyjän moka tuossa on se että samaa, märäksi tietämäänsä vaunua, yrittää edelleen myydä kuivana ja huippukuntoisena. Ja tuo että "ei saisi" kyselijöille kertoa todellista kaupan peruuntumisen syytä on kaiken huippu.

Eipä yksittäistä ihmistä voi kieltää asiasta kertomasta eli jos minulle moisesta soiteltaisin niin kertoisin kyllä asian just niinkuin se on.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu -  3.05.2014     kello on 09:41 ---Eipä yksittäistä ihmistä voi kieltää asiasta kertomasta eli jos minulle moisesta soiteltaisin niin kertoisin kyllä asian just niinkuin se on.

--- Lainaus päättyy ---

Ei todellakaan. Siinä vaiheessa, kun kauppa on purettu ja rahat saatu turvallisesti takaisin ei ole mitään estoja. Kunhan totuudessa pysyy, mitä myyjä ei tehnyt.

------

Ja kun joku kohta kuitenkin kaivelee tähän lakipykäliä, niin muistan vielä ulkoa jostain aiemmasta keskustelusta, että kunnian loukkaamista ei ole elinkeinotoimintaan liittyvä arvostelu. Eikä firman kunniaa voi loukata, vaan kohteen pitää olla yksittäinen henkilö.

MCL:
Yrityksen kunniaa ei voi loukata, mutta vääristä väittämistä johtuvan taloudellisen tappion voi joutua firmalle korvaamaan. Todistelu on sitten hiukan vaikeampaa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View