Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ensimmäinen reissu Etelään

<< < (13/28) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.05.2014     kello on 16:08 ---Taitaa tulla Gardan reissun nopeusennätys. Kaksi viikkoa kaikkinensa?

--- Lainaus päättyy ---
siinähän se loma ajellessa menee  ;D

vesako:
Ei saa olla ilkeä.

Toiset nauttii lomastaan. Ja se heille sallittakoon.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 16.05.2014     kello on 18:07 ---Ei saa olla ilkeä.

--- Lainaus päättyy ---

Ja se ensireissu on yleensä harjotus. Ja nälkä kasvaa sitten reissatessa.
Ensi vuonna uudelleen. Ja onhan tuota vuotta vellä tänäkin vuonna jäljellä. ;)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 16.05.2014     kello on 18:07 ---Ei saa olla ilkeä.

--- Lainaus päättyy ---
t
tässä hommassahan on se heleppo että jokkainen voipi ajella minne haluaa
ja tööväillä missä vaan.

Tällä voorumilla on ollu mukavaa se että täältä voi lukea hyviä juttuja ihan opikseenkin.
Onhan tuolla Suomi24 sivuillakin karavaanarivoorumi.
Son harmi ko mullei ole lommaa ollu toista kymmeneen vuoteen. :D
Kaikki pittää tehhä omalla ajalla.

Kaija:

--- Lainaus päättyy ---

Joo, ei pidä arvostella kenenkään tyyliä matkailla. Meillä mä olen se, joka alkaa kesken kaiken hinkua kotiin. Että sais ennen töihin menoa pestyä pyykit jne. Tällä kertaa Pasi varasi paluumatkan viime tippaan, etten mä pysty aikaistamaan paluuta.  :laugh:

Oikeesti se kilometrimäärä paluumatkalle näyttää äkkiä niin rankalta, että tekee mieli kiirehtiä. Ja tuon Pasin serkun kokemuksen mukaan kannattaa ottaa se ylimääräinen päivä paluumatkalle; viimeksi niiltä hajos Craisleri alkumatkasta ja korjaamoreissun jälkeen ajoivat yötäpäivää ja ehtivät just ja just lähtöselvitykseen Traveen.  :o
Että tällainen mielipide täältä Torreviejasta, jossa on just siirretty paluumatkan alkua yhdellä päivällä....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View