Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Ensimmäinen reissu Etelään
Rauno:
on tosi siisti huoltorakennus tuolla ja varusteltu, tuota ihmettelin siellä seinällä viimekesänä.
Oulaa:
Sitä vain ollaan päästy Brysseliin sukuloimaan ,eikä verjnuarmua vieläkään.
On muuten melekonen liikenne Saksan moottoriteillä näin maalaispojan mielestä .
Yhtäkkiä jollain on nelivilkut päällä ja kymmenen kilometriä autoja jonossa jos yksi kaista on yhtäkkiä pois pelistä .
Tuolla oli sitten limpparirekan rengas syttynny palamaan ja kaista sulettuna.
Alan:
Jotkut väittää, että autobahnilla ei näe mitään. Olen kanssa jyrkästi eri mieltä. Mukava se on sielläkin elämää seurata, vaikkei kuitenkaan koko matkaa tehdä.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.05.2014 kello on 22:55 ---Jotkut väittää, että autobahnilla ei näe mitään. Olen kanssa jyrkästi eri mieltä. Mukava se on sielläkin elämää seurata, vaikkei kuitenkaan koko matkaa tehdä.
--- Lainaus päättyy ---
Eilen ajoimme Bremenin seudulta Brysseliin moottori- ja pikkuteitä Venlon kautta ja maisemat olivat hienoja .
Ainoa murhe mielestäni on ettei pikkuteillä ole levähdyspaikkoja. Kylien keskustoista olen löytänyt vain pysäköintipaikkoja .
Miksvarten Saksassa ruokakaupoissa on vain 2/3 Suomen kauppojen hinnoista :o
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 9.05.2014 kello on 09:27 ---Miksvarten Saksassa ruokakaupoissa on vain 2/3 Suomen kauppojen hinnoista :o
--- Lainaus päättyy ---
Eräs vaikuttava tekijä on elintarvikkeiden arvonlisäverokanta. Suomi 14 % vs. Saksa 7%.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta