Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Jäykemmät etujouset

<< < (7/9) > >>

honkte:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 16.05.2014     kello on 19:34 ---toi loivempi nousu tuo pehmeyttä ja taas paksumpi lanka kantavuuta.. ainakin kuvass näyttäs olevan tukevampaa tavaraa..

--- Lainaus päättyy ---

Vanha jousen paksuus 17,8 mm ja uusi 21,4 mm.
Huomenna jousen vaihto ja noiden iskareiden tarkastus josko nekin uusiksi, ovathan ne jo yli 10 vuotta tuolla keikkuneet, vaikkei kilometrejä ole kuin 55 tuhatta.

Rauno:
Vakkarin liitin kuskinpuolella, ei ole kai kaikissa.
Itsellä seuraavanlainen paketti oottaa asennus insiraatiota, langan vahvuus näissä vallilan jousissa, ihan tönärillä mitattuna 19mm, iskarit (kaasu) vaihtuu samalla kun toinen vuotanut.
Ja korkeus nyt lokarin kaareen 72cm, 15" vanteet.
Täytyis järjestää kummallakin autolla vaihdon jälkeen puolueeton koeajo, niin saatais vertailutietoa muille jotka miettii samaa asiaa... Thumb

honkte:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 16.05.2014     kello on 22:27 ---Vakkarin liitin kuskinpuolella, ei ole kai kaikissa.
Itsellä seuraavanlainen paketti oottaa asennus insiraatiota, langan vahvuus näissä vallilan jousissa, ihan tönärillä mitattuna 19mm, iskarit (kaasu) vaihtuu samalla kun toinen vuotanut.
Ja korkeus nyt lokarin kaareen 72cm, 15" vanteet.
Täytyis järjestää kummallakin autolla vaihdon jälkeen puolueeton koeajo, niin saatais vertailutietoa muille jotka miettii samaa asiaa... Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Näihän tuo olis! Noissa sun jousissa on puoli kierrosta enempi tavaraa ja 1,2 mm vahvuutta lisää verrattuna  mun alkuperäisiin, saas nähdä tuleeko tosta mun autosta millanen jyrä, ts. jokainen tiessä oleva katkos jymäyttää helvetillisesti käsille? Tuo koeajo mun puolesta kyllä sopinee jos tällä saitilla löytyy sopiva koeajaja, ja jonka tuomioon uskotaan. Tuo mitta tohon lokasuojan reunaan on mulla mitattu talvirenkailla joissa profiili on korkeampi kuin kesärenkailla, sillä mittasin myös tuon mitan tuohon pölykapselin yläreunaan.
Elikkä mulla lokasuoja olis varmaan pari sentiä alempana tuosta mitasta (70 cm).

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: honkte - 16.05.2014     kello on 23:12 --- Tuo koeajo mun puolesta kyllä sopinee jos tällä saitilla löytyy sopiva koeajaja, ja jonka tuomioon uskotaan.

--- Lainaus päättyy ---

Pitäis ajaa myös ennen vaihtoa...

honkte:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.05.2014     kello on 12:50 ---Pitäis ajaa myös ennen vaihtoa...

--- Lainaus päättyy ---

"Reiska":n  koeajo ennen vaihtoa ei enää onnistu, tolpat irti ja kasattu uusilla iskunvaimentimilla, jousilla ja yläpään laakereilla. Muut osat olivat kelvollisia. Tänään pitäisi tolppien asentua paikoilleen jahka tuo parempi puolisko joutaa hivenen jelppaamaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View