Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Linkkivinkki: Osia Saksasta

<< < (3/3)

Jogi:
Minun tapauksessa heillä oli osa varastossa ja paketti lähti heti, kun maksoin. Noilla hinnoilla minulle ei tyyliseikoilla ole väliä. Säästetyllä 1200 €:lla on.

Sent from my iPad using Tapatalk

Leader dog:
Onko kellään kokemusta tällaisesta lisälämmittimestä?.

Zusatzheizung Wärmetauscher f. Wohnmobile

neue ovp Aurora Zusatzheizung, speziell für Wohnmobile / Transporter. Zum zusätzlichen Heizen des Führerhauses und des Wohnraums während der Fahrt. Wird an den Kühlwasser- / Heizkreislauf angeschlossen, Heizt angesaugte Raumluft auf, 3-st. Gebläse, 12V, 3,3-4-4,6kW, P (el): 62W – 83W – 108W,
Luftumsatz in m³/h: zw. 163 und 226, je nach Gebläsestufe, Typ 151-HR1-0001.
Lieferumfang wie auf dem Foto gezeigt.
Original verpackter Einbausatz inkl. techn. Informationen (Einbauhinweise, ...).
Kaufmöglicheit gegen Gebot

349,00 Euro

Versandkosten: 12,80 Euro

hemppat:
Lämmönvaihdin ei ole mitenkään harvinainen, niitä kaupataan ainakin lisävarusteina tehdasasennuksina uusiin autoihin.
Jälkiasennusmarkkin oista en tiedä mutta laite on kätevä, saahan sillä lämpöä moottorista asunto-osaan ajettaessa tai lisälämmittimellä.

hymer 614 cl 2008:
 Thumb mistä sen voi Saksasta tilata? kertokaa

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Jogi -  1.05.2014     kello on 19:53 ---Minun tapauksessa heillä oli osa varastossa ja paketti lähti heti, kun maksoin. Noilla hinnoilla minulle ei tyyliseikoilla ole väliä. Säästetyllä 1200 €:lla on.

Sent from my iPad using Tapatalk

--- Lainaus päättyy ---
Tiedä sitten miten toimivat mutta Misterauton paketti lähti matkaan Ranskasta ja sillä on toimipisteitä Belgiassa, Hollannissa, Ranskassa, Luxemburgissa, Saksassa, Itävallassa, Italiassa, Espanjassa ja Puolassa..
Taitaa monet verkkokaupat olla vain justiin niitä ja tuotteet toimitetaan mistä lie tukuista .
Mutta ei se minua haittaa kun öljyt ja putsaritkin jo kannattaa maailmalta tilata ja ne läks eilen tulemaan Lybekistä???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View