Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Millä renkailla pehmein kyyti matkailuautolla?

<< < (2/13) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.04.2014     kello on 18:16 ---Epäilenpä, että lisäilmajouset eivät pehmennä kyytiä mihinkään. Jos tarkoitat vaihtamista niin puhut höpöjä.

Micheliniltä löytyy matkailuautoversio valikoimastaan. Ei kai huono.

Jo viisivuotiaana kumit voi olla kovat ja epämukavat, kuten todettua. Sellaiset laitoin vielä alle, kun pintaa on.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sen kyllä huomaa ainakin kuorma-autossa jossa on rauta jouset,tai ilma jouset ;) Niin miks ei matkailu autossa huomaisi?

ULTRAKOSKINEN:
Asuntoautoista en tiedä mutta integroidun LMC matkailuauton alla toimii Nokia Hakka C Cargo koossa 225/70R15C

Perusteluna on että köyhän ei kannata ostaa halpaa ja kaupanpäälle saa Hakka-turvan vuodeksi.

Rengasasia on ikuisuuskysymys. Olen ammattiautoilija ja en viitsi renkaiden kanssa turhaan pelleillä. Talvella oli Continentalit nastoilla samassa koossa, kiinni ei jääty.

Ilmaa noissa on 5 mutta vähemmänkin voisi laittaa, tosin se kumi sitten kuluu aivan erilailla...

tlaaks27:
Hei!
 Thumb  Thumb Ostin Kumhon kesärenkaat 225x70x15 C ja tuntuvat olevan paljon mukavammat ja hiljaisemmat kuin edelliset Continentalit
 ja olivat vielä aikas paljon halvemmatkn !   Thumb  Thumb

eura665:
Mulla on kaappiautossa nokia cargo 215/75/16 ja on mukava kyyti.

Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla

aaoulusta:
Hankook vantra 225x70/15c ,,on hyvät ja hiljaiset.....520e alle asennettuna

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View