Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Millä renkailla pehmein kyyti matkailuautolla?

(1/13) > >>

jupe:
 OLISIKO KITKARENKAILLA PEHMEIN KYYTI OLEN KUULLUT ETTÄ KOREALAINEN RENKAS OLISI MIELYTTÄVÄN PEHMEA AJELLA.MINULLA OLI CONTTIMENTAALIT JA OLI AINAKIN KOVAT

99:
Huomautuksena, huutaminen ei ole suotavaa. Eli capslock pois niin kirjoituksista tulee luettavia.

putkimies:
 Vähälumisen talven jäljiltä tienpinnat on kyllä melkoisen ropoisia, joten hyvinkin aiheellinen kysymys. Rengaspainetta alentamalla voi jonkinverran kulkua pehmentää, mutta renkaan kankaiden vaurio saattaa tulla eteen jos liian vähillä paineilla matkaa tekee. Vanha rengas taitaa aina olla kovempi kuin uusi. Kumin ominaisuus on kovettua ennen murenemistaan. ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: jupe - 30.04.2014     kello on 17:15 --- OLISIKO KITKARENKAILLA PEHMEIN KYYTI OLEN KUULLUT ETTÄ KOREALAINEN RENKAS OLISI MIELYTTÄVÄN PEHMEA AJELLA.MINULLA OLI CONTTIMENTAALIT JA OLI AINAKIN KOVAT

--- Lainaus päättyy ---
Laita ilmajouset...

Alan:
Epäilenpä, että lisäilmajouset eivät pehmennä kyytiä mihinkään. Jos tarkoitat vaihtamista niin puhut höpöjä.

Micheliniltä löytyy matkailuautoversio valikoimastaan. Ei kai huono.

Jo viisivuotiaana kumit voi olla kovat ja epämukavat, kuten todettua. Sellaiset laitoin vielä alle, kun pintaa on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View