Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Hälytyksellä ON merkitystä!

<< < (7/11) > >>

Alan:
Jos ainoa hurtan hankintaperuste on kulkineenvartiointi (kuten mulla), niin joutuu jättään hankkimatta. Sen verran olen eläinten ystävä.  :(

Liekö Transitissa jo äänimerkki jossain väylässä, johon ei passaa mennä sorkkimaan. Erillinen huutaja pitää hankkia, ja vilkkuvalo katolle kanssa. Helkutintehokas strobo sisällä olisi kanssa kiva. Menisi tunkeutujalta näkö.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.04.2014     kello on 23:04 ---Jos ainoa hurtan hankintaperuste on kulkineenvartiointi (kuten mulla), niin joutuu jättään hankkimatta. Sen verran olen eläinten ystävä.  :(

--- Lainaus päättyy ---

No,no. Olisihan sinullakin kiva olla semmonen kimeä ääninen räksyttäjä, tykkiharja.  ;)

aaoulusta:
aikoinaan tuli laitettua hälytin h-autoon joka toimi reilun 5sek viiveellä olevalla poksilla joka piti kuitata ettei töötti alkanut ujeltaan.kytkettiin ovivalojen katkaisimiin, yksinkertainen ja toimiva (kunhan muisti alussa sen kuittauksen).....siitä jalostaan kulkimiin kukin omanlaisiaan ...

Jgahpir:
Alanin strobosta tuli mieleen, jotta mitenkähän toimisi pelotteena salama "riistakamera".

Yllättävän tehokas oli kuvanotto taulukauppiaasta, kun kaivelin kännykkää taskusta ja halusin ottaa kuvan komeista teoksista ja itse taiteilijasta. Kuvan sain vain perävaloista.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  1.05.2014     kello on 10:10 ---Kuvan sain vain perävaloista.

--- Lainaus päättyy ---

Siinäpä tärkein, jos tuli rekisterinumerokin.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View