Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Kafi future 1991 lämmitysongelma.

<< < (2/3) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kaidekaravan - 27.04.2014     kello on 22:43 ---Täytän vedellä järjestelmän.Vuorok auden kuluttua joudun lisäämään vettä.Vesi valuu vaunun vasemmalta puolelta takaa ulos.Samoin ,kun olen valinnut 230 volttisen vaihtoehdon ,niin vesi ei kierrä pattereissa.

--- Lainaus päättyy ---

Seuraa pausuntasäiliötä kun laitat lämmityksen päälle, jos pinta alkaa nousemaan mormaalia korkeammalle on vika kiertovesipumpussa. Tuleeko lattialle vettä? Mihin menee paisuntasäiliön hukkaputki. Jos aiemmat on ok niin tarkista ripapattereiden jousikiristimet  vuotokohdan paikkeilta, voi olla jousikiristin poikki.

0yxxy0:
Ja sen glykolin kyllä haistaa sisällä jos valuu lattialle.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 28.04.2014     kello on 19:27 ---Ja sen glykolin kyllä haistaa sisällä jos valuu lattialle.

--- Lainaus päättyy ---

Se ei aina vaan ole noin. ;)

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.04.2014     kello on 19:42 ---Se ei aina vaan ole noin. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Sitten mulla oli luuloa, eikä tietoa. Joskus iteltä vaunusta petti paronin tulppa ja silloin haisto sisällä, mutta kesti aikansa ennenkuin vian hoksasi.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 28.04.2014     kello on 21:44 ---Sitten mulla oli luuloa, eikä tietoa. Joskus iteltä vaunusta petti paronin tulppa ja silloin haisto sisällä, mutta kesti aikansa ennenkuin vian hoksasi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyseisessä vaunussa näyttää jutun mukaan vuotavan ulos ja silloin ei vättämättä hajuongelmaa ole. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View