Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Soliferin puskurin korjaus
jva61:
hiilikuitu kitti toimii myös ja on helppo käyttää
-------:
Laita tätä sitten kun kassaat. Yön yli annat tursukkeet kuivua, helpompi poistaa.. http://kauppa.vaunupalvelu.fi/product/1150/tiivistemassa-bostik-1590-butyyli-harmaa-310ml/
TonyN:
Itse korjaisin tuon matolla ja hartsilla. Ensin karhennus esim 40 paperilla lohkeamaa suuremmalta alalta sen jälkeen mattoa muutama kerros ja painelee ilmakuplat pois hyvin välistä niin tulee tukevampi. Mitä paksumpi matto/kangas niin tukevampi tulee,ulkopuolen jättäisin maalarin tehtäväksi,paikka maalausta tuohon ei hyvin saa tehtyä millään vaan on maalattava koko puskuri jos hyvän priiman haluaa,jos ei tarvitse olla hyvä niin en tekisi ulkopuolelle mitään,huomaamattomampi tuo lohkeama on kun paikkamaalaus.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: TonyN - 29.04.2014 kello on 08:46 ---Itse korjaisin tuon matolla ja hartsilla. Ensin karhennus esim 40 paperilla lohkeamaa suuremmalta alalta sen jälkeen mattoa muutama kerros ja painelee ilmakuplat pois hyvin välistä niin tulee tukevampi. Mitä paksumpi matto/kangas niin tukevampi tulee,ulkopuolen jättäisin maalarin tehtäväksi,paikka maalausta tuohon ei hyvin saa tehtyä millään vaan on maalattava koko puskuri jos hyvän priiman haluaa,jos ei tarvitse olla hyvä niin en tekisi ulkopuolelle mitään,huomaamattomampi tuo lohkeama on kun paikkamaalaus.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla myös TonyN:n korjaus ehdotuksesta hyvät kokemukset.Joskin korjasin muovivenettä isoilta aloilta. Ainoo miinus on hirmuiset hartsihöyryt ja ilmakuplien pois saanin vaikeus. Varsinkin ei suorista kohdista. Paikkamaalaus loistaa kyllä kilometrin päähän...
kake:
Päädyin lasikuituun. Hyvin tarttui, mutta aika näyttää kestääkö. Korjasin pari muutakin halkeamaa ja puskurin nurkankin, kun siitä puuttui palanen. Ulkopuolelta palaset asettui kerralla niin hyvin, ettei pakkelia tarvitse käyttää. Hartsi tunkeutui sisäpuolelta rakooon. Kyllä tästä puskuri tulee, kun saan vielä maalit päälle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta