Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3010 putkistosta kysymys

<< < (4/8) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 26.03.2011     kello on 21:11 ---Meidän 3010:ssa on samanlainen osa, se tosin ei ole paisuntasäiliön alla vaan pannusta ulos tulevan kierron lähtevän letkun varrella. Siinä on myös tuo nuoli, kaksi nippusidettä, ja letkun sisällä tuntuu jonkinlainen kova osa. Mitään vihellystä siitä ei kuulu.

--- Lainaus päättyy ---

Otetaanhan kuvat kaikki kellä on tämä lämmitin ja vertaillaan millaisia nämä osat on.Minä en tosiaan tunne mitään siinä nuoli osassa.Minun mielestä mun lämmittimessä on tehty jotain kun on laitettu tavan klemmarit ja jokin lisäputki ennenkuin menee siihen nuolipätkään.

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 26.03.2011     kello on 21:11 ---Meidän 3010:ssa on samanlainen osa, se tosin ei ole paisuntasäiliön alla vaan pannusta ulos tulevan kierron lähtevän letkun varrella. Siinä on myös tuo nuoli, kaksi nippusidettä, ja letkun sisällä tuntuu jonkinlainen kova osa. Mitään vihellystä siitä ei kuulu.

--- Lainaus päättyy ---

Meilläkin tämä vihellys(kuuli kun oli täysin hiljaista,päivällä oli vaikea paikantaa)alkoi ilmetä noin pariviikkoa sitten ja ensin liitin sen pumpuun jota tutkiskelin.Sitten vaimo kertoi,että se äänihän tulee täältä vaatekaapista,ja sieltähän se tulikin.Eilen väänsin sitä putkea hieman toiseen asentoo ja mielestäni viime yönä ääntä ei enää kuulunut.

Olisikohan Jushi69 vaunusta joku jo poistanut tuon osan putkesta ?

iso-juuso:
Kuva

Heiman:
Tämmöisen viestin sain Tahkolta.
Kuulostaa järkeen käyvältä.

--- Lainaus ---Luin tuossa noita Karavaanari.org.in juttuja huomasin kysymyksesi Alde 3010 kumiputkessa olevasta mötikästä tässäpä taitaa tulla vastaus kysymykseesi. Se taitaa olla vapaakierron estin eli ei lähe nesteet kiertämään pelkkää vettä lämmitettäessä.

Juu vastailin vähän mutkan kautta kun en ole vielä rekisteröitynyt tuonne org.iin.
--- Lainaus päättyy ---

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 28.03.2011     kello on 10:16 ---Tämmöisen viestin sain Tahkolta.
Kuulostaa järkeen käyvältä.

--- Lainaus päättyy ---

Eli tarkoittaa, että ei ole varsinaista sulkuhanaa kierrossa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View