Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

vetokoukkua ducato -08 alustaiseen?

<< < (5/7) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 33623 - 20.01.2015     kello on 12:11 ---KÖYKKÄ  SEINÄJOKI.  On edullisin -08 on hiukka kalliimpi kun sähkösarjan osto on lisänä. Köykän koukut kestää katsastajan tarkastelun. Ainakin minulla todistettavasti. ps. Hymerin -06 koukku 350€ kestää vetää ja tarkastella.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi tätä pitää jauhaa jatkuvasti, tätä Köykkää? Tuossa yllä on direktiivit. Jos Köykkä on sen koukun tyyppihyväksyttänyt, niin hyvä on mutta epäilen...

"Masi":
 Ei se hyväksyntä nyt niin hirveän vaikeaa ole kuin suomalaiset väittää. Tarvitaa tarvikeista luettelo, käytetyistä materiaaleista lujuustiedot, piirrustukset ja lujuuslaskelmat. Sitten laitetaan paperit kuoreen ja postitetaan hyväksytylle tutkimuslaitokselle . Siellä insinööri tarkastaa laskelmat, piirrustukset ja materiaalien soveltuvuuden.
Ja jos kaikki on kunnossa , niin laitta paluupostissa luvat.

Se että niitä jossain ravisteltaisiin on tarinaa pojilta jotka eivät näitä juttuja ole ymmärtäneet.

Ja sen verran paljon tuntuu juttujen mukaan tuo Köykkä noita tekevän että jos laittomia tekisivät olisi viranomaiset jo touhuun puuttunut. Eli ilmeisesti siellä Köykällä on joku töissä joka osaa tehdä lujuuslaskelmat.

Hauho:
Se on hyvä jos luokituslaitoksen testit kelpaavat koukkuasiassa.  Itselläkin koukun hankinta Kabeen jotta saa siirtää ylikuormaa peräkärryyn tarvittaessa.
Eipäs kelvannut luokituslaitoksen päästöarvotodistus.
Sellaista se on viranomaisten toiminta.

Hymer 33623:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.01.2015     kello on 13:58 ---Miksi tätä pitää jauhaa jatkuvasti, tätä Köykkää? Tuossa yllä on direktiivit. Jos Köykkä on sen koukun tyyppihyväksyttänyt, niin hyvä on mutta epäilen...

--- Lainaus päättyy ---
                            Mutta miksi sitä epäilet .minun autoni koukku on viranomaisen puolesta TARKASTETTU JA HYVÄKSYTTY.ja se on Hitsauspalvelu Köykän  asentama.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 33623 - 20.01.2015     kello on 16:16 ---                            Mutta miksi sitä epäilet .minun autoni koukku on viranomaisen puolesta TARKASTETTU JA HYVÄKSYTTY.ja se on Hitsauspalvelu Köykän  asentama.

--- Lainaus päättyy ---

Jos on vain 'asentama', niin hyvä on. Hyväksyttyjä koukkuja saa asentaa kuka vaan, minä asensin itse. Nykyautoissa koukun pitää olla eu-hyväksytty ja epäilen kovasti, että Köykkä ei ole yhtään koukkua hyväksyttänyt, ne hyväksynnät kun ovat alustakohtaisia. Bavariakin on hiukan ajasta jäljessä, sillä nykyään hyväksyntään kuuluu se 'rytkyttäminen'. Muutama vuosi oli niin, että pelkät paperit riittivät.
Se testaaminen on senverran hintavaa, ettei sitä jokainen pikkupaja rupea tekemään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View