Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut reiska14 24 Apr 2014
  • Mistä löytyisi dethleffsin oveen T-uraan sitä karva-nauhaa. Karavaaniliike myy eioota.
  • #2 kirjoittanut Hauho 24 Apr 2014
  • Mieti O-tiivistettä, tehty silikonista. (Siis pyöreä, sivussa liuska joka menee uraan liimaten)  Älä kysy mistä sitä nykyään saa, kenties esim. Etolasta.
  • #3 kirjoittanut reiska14 24 Apr 2014
  • Olen katellut myös O-nauhaa kataloogeista, mutta ei oikein mitat mätsää.
  • #4 kirjoittanut vaanari61 24 Apr 2014
  • Kysy tuolta:

    http://kauppa.jyvascaravan.fi/tuoteluettelo/198/8418/Karvatiiviste-oveen,-luukkuun-Dethleffs

    Oisko tuo "sitä" ?

    Jos ei "Jyskylän" pojilta löydy, on ihime . . .
  • #5 kirjoittanut reiska14 24 Apr 2014
  • Hienoa, minäpä kysyn. Pitää vielä myös katsella kumi-tiivistettä jos saisi tivimmän..
  • #6 kirjoittanut vaanari61 24 Apr 2014
  • Hienoa, minäpä kysyn. Pitää vielä myös katsella kumi-tiivistettä jos saisi tivimmän..

    Kysy "Jyskylän" pojilta et kantsiiko tiiviimpää siitä tehdä, jokin syy on että käytetään tuota tiiviste mallia, . . .

    Jäätyminen ?


    Tuolla "Jyväshyvässä" on Detsku tietoa, ehkä Suomen paras tietous Detskuista ?
  • #7 kirjoittanut kimi 24 Apr 2014
  • Jos karvatiiviste on samaa mitä minulla oli ovessa vaihtaisin sen johkin muuhun. Tuo karva kerää vettä oven alaosan alle ja jäätyy kiinni, teräaseella sen saa sitten auki kun varovasti vetää karmin ja karvan välistä. Itse olen poistanut tuon karvan oven alapäästä ja muutama sentti ylyspäin sivuilla ja homma toimii. Meillä tuon sisäpuolella vielä kumitiiviste joten tuo karvan puuttuminen ei haittaa
  • #8 kirjoittanut Reissaaja80 17 Apr 2020
  • Muistelen, että joku äskettäin tällä palstalla jutteli tästä tiivisteestä esim. mistä löytyy, hinta jne. En vaan nyt löydä sitä keskustelua. Alkuperäinen tiiviste alkaa olla niin kasassa, että ei ole paljon hyötyä enää.

    Jyväscaravanissa on kyllä myynnissä, mutta hinta on 19e/metri = 100 euroa oveen + toinen mokoma takatalliin. Tuntuu aika arvokkaalta.
  • #9 kirjoittanut hidas muttasilti edelläsi 17 Apr 2020
  • #10 kirjoittanut palokurki 17 Apr 2020
  • ^ Tuo jos sopii, niin on edullista.
    Saa Jyväskylän pojat haistaa noilla metrihinnoilla p....
  • #11 kirjoittanut mjo33400 17 Apr 2020
  • Ikean kaapin osista tota löytyy.
  • #12 kirjoittanut Ventti 17 Apr 2020
  • Biltema 26-4501 liukuovitiiviste.
  • #13 kirjoittanut Erkki 17 Apr 2020
  • #14 kirjoittanut Reissaaja80 18 Apr 2020
  • Pitää selvitellä nuo vaihtoehdot mikä olisi sopiva. Hinnat alkaa olla jo kohdillaan.
  • #15 kirjoittanut 88k5 23 Apr 2020
  • Eilen nappasin bilhell'istä matkaan pari pakettia karvaa. Täytti sopivasti sisätiivisteen takana turhat raot..

    Liimasin siis tuohon ovilehden raamin tasapinnalle. Katotaan miten halpisliimat pitää ja pitääkö ensipakkasilla repiä pois  :P


    Ja kiitokset vinkin antaneelle. Sijoitus ei ollut suuri, varsinki jos toimii  Thumb
Sivuja:
Toiminto