Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

LMC sähkörapun piirikortti

<< < (3/7) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 23.04.2014     kello on 18:14 ---Laitatko osoitteen sp:iin niin postitan sen huomenna.

Lähetetty minun HUAWEI P6-U06 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Laitan.

retsasung52:
:)

Lähetetty minun HUAWEI P6-U06 laitteesta Tapatalkilla

Postitettu.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC ukko - 23.04.2014     kello on 16:33 ---Liian hinoksi menee karavaanaritouhut! Itse olen vierastanut kaikkia autoja joissa paljon sähvöisiä toimintoja! Yhestä autosta (Hyndai Sonata) meni ovet lukkoon kun otin lohkolämmittimen johdon irti, tankki täynnä bensaa ja ainoat sillähetkellä käsillä olevat avaimet autossa sisällä, vikahan oli tommosessa piirikortilla olevassa elektroniikassa, kortin vaihto huollossa liki 300 euroa! Voisiko tuon rappujutun ohittaa jollain lailla ja saada vaikkapa manuaaliseksi, katkaisimesta ulos ja toisesta sisälle? Kauhistuttavaa tuommonen sähkötoiminta joka lisääntyy koko ajan kulkineissa!

--- Lainaus päättyy ---

Ihmisen luontainen mukavuudenhalu johtaa erilaisiin logiikkaohjaustoimi siin laitteistoihin, joilla korvataan ihmisaivojen ja käden lihaksiston yhteistyö, supistamalla se sormen painallukseksi elektronisen käskyjonon aikaansaamiseksi motorisille komponenteille.  ;)
 :-\

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 23.04.2014     kello on 19:53 ---Ihmisen luontainen mukavuudenhalu johtaa erilaisiin logiikkaohjaustoimi siin laitteistoihin, joilla korvataan ihmisaivojen ja käden lihaksiston yhteistyö, supistamalla se sormen painallukseksi elektronisen käskyjonon aikaansaamiseksi motorisille komponenteille.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Hyvä.

LMC ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 23.04.2014     kello on 19:53 ---Ihmisen luontainen mukavuudenhalu johtaa erilaisiin logiikkaohjaustoimi siin laitteistoihin, joilla korvataan ihmisaivojen ja käden lihaksiston yhteistyö, supistamalla se sormen painallukseksi elektronisen käskyjonon aikaansaamiseksi motorisille komponenteille.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jep ja elämä mennee vikatilanteissa entistä vaikeammaksi, iukset lähtee päästä tukottain ja naapuri naureskelee partaansa (kunne häneltäkin hajoo jotakin) mutta vanhan romun kanssa pärjää muutamalla ruuvilla ja akkuporakoneella  ;D

En tiiä sitten onko ihminen todellakin noin mukavuudenhaluinen vaiko valmistajien keksintöjen harhaanjohtama :)

Tää nyt mennee ohi alkuperäisen jutun mutta salittakoon tämän kerran -tai toisenkin :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View