Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Harmaavesisäiliö haisee

<< < (5/6) > >>

mjh48:
Aikoinaan kun ostimme edellisen auton oli harmaavesisäiliö jäänyt tyhjentämättä ja sehän haisi.
Pistimme lavuaarien kautta vahvan seoksen klorittia ja ajelimme mutkaisia teitä, huuhdoimme vielä puhtaalla vedellä hajut hävisivät, eivätkä vaivanneet sen koomin

Hauho:
Käytän pari kertaa vuodessa uima-allasklooria n ruokalusikallinen per vesilukko ja vettä päälle jotta menee altaasta kaikki vesilukkoon/putkistoon/harmaa säiliöön.  Noin kilon paketti on kestänyt jo parikymmentä vuotta eikä missään vaurioita.

LMC ukko:
Ja ku ongelmat alakaa oikeen närästämään niin lasilliseen kylmää vettä kun sekottaa teelusikallisen ruokasoodaa ja juo nii närästys loppuu!  :D

seijantie:
Aloittajalle vinkiksi.Minun tietojeni perusteella solkulla ei ole ainakaan noissa -08 asti vaunuissa hajulukkoja viemäreissä.Siksi tee se itse karavaanarin kannattaa näpertää hajulukko sinne viemäriin.Jos sieltä viemärikaasut pääsevät esteettä purkautumaan altaiden kautta se saattaa olla jopa terveysriski.Toisaa lta koko vaunu tarvitsee ahkeran tee se itse henkilön jotta siitä tulisi laatuvaunu. Thumbd

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 24.04.2014     kello on 10:18 ---Toisaalta koko vaunu tarvitsee ahkeran tee se itse henkilön

--- Lainaus päättyy ---

No eikös tässä ole just se koko homman pointti! Vähän kuin omakotitalossa asuminenkin, sitä hommataan itselle se askartelun ja harrastuksen kohde, aihio, joka sitten ajan kanssa nykerretään siihen omaan makuun passeliksi Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View