Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuvälineesi pituus?
Alan:
Finnlinesilla 6 metriä, mulla 5,99 m, kuten mainittu.
Olen kysynyt, tarviiko nostaa pyörät sisään; kyllä ne sinne matkan ajaksi sopisivat. Näin ihan orgissa pohditun pohjalta. Vielä ei ole tarvinnut. Neljän pyörän teline, mahtaa jatkaa autoa puolisen metriä.
Aakku:
Hanko - Paldisk, 5 m raja halvimmalla.
Olen myös kysynyt, pitääkö pyörä nostaa auton sisälle. Ei tarvinnut ainakaan viimeksi.
Toisaalta minähän annan lisämetrejä muille muilla laivoilla. Kun merkkaan sen lyhimmän mukaan joudun ruksaamaan alle 6 m, vaikka todellisuudessa on alle 5 m. :)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 9.05.2014 kello on 08:11 ---Ei se ole osoitus , vaan raja. On oikeudenmukaisempaa että raja on jossain, kuin se että toisilla laivavuoroilla pääsisi ja toisilla ei.
--- Lainaus päättyy ---
Toki
Ja itse olen asian esille ottanut jo ilmoittautumisvaihe essa satamien portilla. Yhden kerran pyysivät tuon poistamaan ja tietty poistin. Harkitsin aikoinaan valoraudan asentamista autoon ja jätin asentamatta koska auton pituus olisi muuttunut epäedulliseksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.05.2014 kello on 10:33 --- Harkitsin aikoinaan valoraudan asentamista autoon ja jätin asentamatta koska auton pituus olisi muuttunut epäedulliseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Joku jos on tarkka, niin vetokoukun nuppikin voi viedä yli maksurajan....
Alan:
^
Yksi syy siihen, että mulla ei ole koukkua. En ole löytänyt irrotettavaa, joskaan en ole kovin tomerasti etsinytkään. Vaikka alkuun suunnittelinkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta