Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuvälineesi pituus?
smy:
Mulla kait se 5,96. Mitenkös toi menee noilla laivoilla kun niissä on 6m raja halvemmalla luokalla. Eli polkupyörät perässä jää yli niin alkavatkohan nipottamaan??
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 9.05.2014 kello on 00:10 ---Mulla kait se 5,96. Mitenkös toi menee noilla laivoilla kun niissä on 6m raja halvemmalla luokalla. Eli polkupyörät perässä jää yli niin alkavatkohan nipottamaan??
--- Lainaus päättyy ---
Meillä 6,98 ja olen joutunut nostamaan pyörätelineen sisälle kerran. Jos olisi ollut pyöriä mukana olisin laittanut ne katolle matkan ajaksi. Jonkinlainen osoitus tuo oli laivayhtiöltä koska tilaa oli. Tuon jälkeen pyöräteline on saanut jäädä kotiin matkojen ajaksi.
Kaija:
Tessu 720cm ilman veturia. Kompakti pakkaus :)
Koppi ja bmw x5 oli joku 12 metriä. Ei oikein mahtunut pihalle, kun lähdettiin liikkeelle tai tultiin himaan. Nolotti aina, kun tukittiin koko tie.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.05.2014 kello on 01:24 ---Meillä 6,98 ja olen joutunut nostamaan pyörätelineen sisälle kerran. Jos olisi ollut pyöriä mukana olisin laittanut ne katolle matkan ajaksi. Jonkinlainen osoitus tuo oli laivayhtiöltä koska tilaa oli. Tuon jälkeen pyöräteline on saanut jäädä kotiin matkojen ajaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ole osoitus , vaan raja. On oikeudenmukaisempaa että raja on jossain, kuin se että toisilla laivavuoroilla pääsisi ja toisilla ei.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 9.05.2014 kello on 00:10 ---Mulla kait se 5,96. Mitenkös toi menee noilla laivoilla kun niissä on 6m raja halvemmalla luokalla. Eli polkupyörät perässä jää yli niin alkavatkohan nipottamaan??
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa laivoilla olla yleisimmin 7m. Sen sijaan Tanskan ja Norjan silloilla/tunneleissa raja on 6m.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta