Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Hyvä tabletti

<< < (14/16) > >>

Haapaniemen Paroni:
Rauhottava ;) :D

hkellokumpu:
No nyt kun tämä keskustelu on keskittynyt lähinnä IOS/Android jä vähän Win 8.1:kin "hupisovellutuksiin",niin kertokaapa minulle laitteiden tehonkulutuksista.T unnettuahan on että vielä muutaman vuoden kannettavat olivat tosi akkusyöppöjä ja akut isoja/kalliita.Sain ensimmäisen Androidini (Samsung) television "kylkiäisenä" sen kauko-ohjaimeksi.Aikana sitä "räplättyäni" ja asenneltuani tarvitsemiani ohjelmia,esim Skype,totesin käyttöajan ylivoimaiseksi kannettaviin verrattuna.Laitetta voi pitää päällä lähes pari vuorokautta näyttö sammutettuna ja mm.skype kaverini näkevät minut online ja soitto mahdollinen.Sensija an laitetuki on lähes olematonta.Kirjoitt imet,kamerat,lähinnä.Samoin suuret massamuistit,kovalevyt CD/DVD tuesta puhumattakaan.Myösk in Windows kotiverkkooni ei "istu" millään.Näkyy kyllä siellä,ei kuitenkaan käytettävissä.Samoi n telkkarini.Ei kuitenkaan kotiverkon media toistettavissa.Koke muksia? Nooh "pilvipalveluihinha tässä ollaan menossa.

Duster:
Voisiko tuon sovellus-tarpeelisuus juupas-eipäs väittelyn siirtää muualle sotkemasta hyvää ketjua?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 14.05.2014     kello on 14:18 ---Voisiko tuon sovellus-tarpeelisuus juupas-eipäs väittelyn siirtää muualle sotkemasta hyvää ketjua?

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä idea.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: hkellokumpu - 14.05.2014     kello on 11:57 ---No nyt kun tämä keskustelu on keskittynyt lähinnä IOS/Android jä vähän Win 8.1:kin "hupisovellutuksiin",niin kertokaapa minulle laitteiden tehonkulutuksista.
--- Lainaus päättyy ---
Surface 1 kestää 8-9 tuntia ja Minun Lumia 2520 about samat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View