Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Hyvä tabletti
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.04.2014 kello on 18:51 ---Pitäähän ne uudet kengätkin välillä saada, vaikka pohjissa olis vielä pintaa.. :)
--- Lainaus päättyy ---
Samoja huomioita itelläki! ;D
doxxistor:
Vaikka aiheen aloittaja tabletin löysikin, pitää kehua tätä yhtä Lenovon mallia, minkä sain käsiini jokunen kuukausi sitten. Värkkään työkseni tietokoneiden parissa ja ihan vähään aikaan en ole näin hyvään hinta-/laatusuhteen omaavaan tablettiin törmännyt, tämän laitteen tukkuhinta kun pyörii siellä 150€:n paikkeilla. Kyseessä siis Lenovon S6000L 10" wifi tabletti. Prosessori riittää viihde- ja pelikäyttöön ilman ylimääräisiä tökkimisiä, eikä Pekka-peruskäyttäjälle takakameraa suurempia puutteita oikeastaan ole. En siis itse ole verkkokauppa.comiss a töissä, mutta siellä näyttää olevan satakunta poikkeuksellisen hyvää arviota laitteesta.
Topelius:
Kävin tuossa Microsoftin koulutuksessa ja siellä esiteltiin kovasti näitä padeja. Jopa iski hieman kuume tällaista laitetta kohtaan. Sanokaas Windowssi miehet tekeekö tällä mitään?
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/5744/dsgdk/Lenovo-IdeaTab-Miix-2-10-1-FHD-64-GB-Windows-8-1-kannettava
jude-75:
Minä ostin n.2.5 vuotta sitten ensimmäisen tablettini samsung galaxy 8.9.. Se oli ensimmäisiä tabletteja kajaanissa,ja ensimmäisestä myyntierästä vieläpä..:-)
Tämä on toiminu ihan mukavasti kun ottaa huomioon,mitä tämä on saanu kokea,kerran se tippu tielle auton katolta ja runko meni poikki 2kohtaa..ja edelleen toimii..ja jäi tämä toisenki kerran auton katolle,sillo se tippu vissiin rivarin pihalle,naapuri oli sen vissiin löytänyt ja nosti mun kämpän kuistin penkille,no yöllä oli vettä satanu tabun päälle ja se oli sitten jäätyny..kun tulin vkl.reissusta kotio niin mun piti hakata tabu jäästä irti ja sitten ajattelin ett sen taru oli sitte siinä..(tapahtu viime talvena)..mut mitä vielä,kuivattelin sitä saunan lauteilla illan ja seuraavana päivänä tyrkkäsin laturiin ja sehä heräs henkiin..:-)
Tämäkin kirjotus kyseisellä tabilla ja eikun toimii..
Käyttis on temppuilu jonkun kerran mut sitte kun asensin clean mastersin puhistusohjelman niin sekin asia korjaantu..mut nyt tämä vanahus saa ruveta antamaan tietä uudelle saman merkin 8"4g versiolle..saa nähä onko seuraaja niin luja kui edeltäjänsä.. ::)
hkellokumpu:
No täällähän näyttää menevän "pienoiskoossa" sama keskustelu eri laitteista ja niidel ominaisuuksista kuin alan lehdissäkin.Mielest äni laitepohja sinällänsä on kokolailla samantekevä,jos käyttäjä tulee toimeen/tottuu käyttämään sitä käyttämillaaän sovellutuksilla,joita nyt oman kokemukseni mukaan "keskivertokäyttäjil lä" on rajattu määrä.Sitten kun tuli tilanne Win XP vanhaksi ja päivitys/uusien koneiden ostorulianssi.Omat kokemukseni/2-3 tuttavan:Win8 ja 8.1oli melkoinen "järkytys" minulle/meille vanhemmille käyttäjille.Yritys sekoittaa Windows pohjaan osaa Ios:ssää ja Androidia,sekasotku jonka lukuisat asiantuntikjatkin ovat tyrmänneet.Tuttavan i joka oli ennen kokolailla aktiivinen koneen käyttäjä ja näkyi "Skypessäkin" säännöllisesti on häipynyt jonnekin bitti unholaan.Hänen vastauksensa siirtymästä:kun nyt saisi hoidettua pankkiasiansa niin se riittää.???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta