Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Hyvä tabletti

<< < (6/16) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 21.04.2014     kello on 10:07 ---Applen miinukset varauksin "liitettävyys" ja esim monet sovellukset mitä muihin saa ilmaiseksi on applelle tottakai maksullisia.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa kohtaa moni yllättyykin kun täbin käyttö lisääntyy ja jossain vaiheessa pitää jotain esim. tulostaa. Se ei ole ihan suoraviivainen juttu edes sen jälkeen kun kaikki tarvittavat nippelit on asennettu & conffattu paikoilleen, mutta onnistuu toki 8)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 21.04.2014     kello on 10:54 ---Pitäisköhän vielä ottaa puhelu elisalle ja vedota kuluttajan suojaan,kohta on tosin mennyt toinen 38€ puhelin kuluihin  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Noista kuluista voi vaatia korvausta ja myyjä on velvollinen ne korvaamaan  (KSL 5. luku 18§ 1.mom)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.04.2014     kello on 10:20 ---Juuri näin. Kun ensin miettii, mitä haluaa tehdä ja sitten valitsee sopivan laitteen, on IHAN SAMA, mikä alusta on. Jos on sidoksissa I tai W ohjelmiin, se määrää pitkälti, ei kehumiset tai mieltymykset.
Se tabletti on kuitenkin 'vain' tabletti.

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan.

Olen seurannut vierestä ja muutamia tunteja uhrannut siskoni virityksille. Hänellä kun on alustoja useita käytössä. Samsungin tabletti, win läppäri, i tietokone ja puhelin sitten taas omansa.
En itse tykkää win 8 joka minulla on läppärissä mutta, käyttöympäristö ja yhteensopivuus muitten talouden laitteiden kanssa tuon määrää.

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.04.2014     kello on 11:51 ---Nimenomaan.

Olen seurannut vierestä ja muutamia tunteja uhrannut siskoni virityksille. Hänellä kun on alustoja useita käytössä. Samsungin tabletti, win läppäri, i tietokone ja puhelin sitten taas omansa.
En itse tykkää win 8 joka minulla on läppärissä mutta, käyttöympäristö ja yhteensopivuus muitten talouden laitteiden kanssa tuon määrää.

--- Lainaus päättyy ---
No tuota, onhan meilläkin läppäreis; Linux, iOs, Win7 ja täppärinä Sampan 7" WiFi & puhelimina 2 iPhone 5c ja 1 Sampan S4.
Voin sanua jottei nämä kaikki kyl yhteen pelaa, mut toi sampan täppäri on kyl ihan hyvä autonavina (NavFree) Suomessa (muualla en viel oo kokeillu, kun vasta sain tuon)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 21.04.2014     kello on 11:59 ---No tuota, onhan meilläkin läppäreis; Linux, iOs, Win7 ja täppärinä Sampan 7" WiFi & puhelimina 2 iPhone 5c ja 1 Sampan S4.
Voin sanua jottei nämä kaikki kyl yhteen pelaa, mut toi sampan täppäri on kyl ihan hyvä autonavina (NavFree) Suomessa (muualla en viel oo kokeillu, kun vasta sain tuon)

--- Lainaus päättyy ---

Käytöstä tuo on pitkälti kiinni ja nimenomaan käytössä olevista ohjelmista. Meillä Office ohjelmat on tärkeä osa käyttöä ja se että, pystyn siirtämään ne tiedostot ilman säätämistä eri laitteiden välillä on tärkeä.

Jos tabletti on nettikoneena ja sitä ei muuhun käytä tai jos sillä käytetään rajallinen määrä ohjelmia, yhteensopivuudella ei ole niin suurta merkitystä.

Toimivan kokonaisuuden kun haluaa ja erilaisten sovellusten siirto koneiden välillä on tarpeen, helpoiten pääsee pysymällä samalla alustalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View