Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Waeco MS-50 ongelma

<< < (4/7) > >>

Oulaa:

Tuolla on iso nelirivinen liitin jossa on lukkosalpa   ja  navassa B6 on nopeussignaali jolla minun Waeco pelittää hienosti 
samoin jännite virtalukontakaa ja jatkuva virta sekä jarrusignaali löytyy tuolta kätevästi jos haluatte

hymeri:
näissä meidän autoissa ei ole sähköstä kaasua.vai meinaatko että onnistuu vaikka ei olekkaan?

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: hymeri - 21.04.2014     kello on 09:19 ---näissä meidän autoissa ei ole sähköstä kaasua.vai meinaatko että onnistuu vaikka ei olekkaan?

--- Lainaus päättyy ---
minulla tarvikevakkareissa on ollut vaihtoehtona ,otetaanko nopeustieto niillä magneeteilla tai ajoneuvon nopeuspulssi eli wss eli wehicle speed signal
sehän on eri asia mistä se kaasua ohjaa mutta ajoneuvon nopeustieto löytyy tuolta
eikö se ole sama elektroniikka kummallakin ,mulla vain ajoneuvokohtaisella johtosarjalla kaasupolkimeen ja sulla siihen alipaineyksikköön
ensimmäinen säädin joka toimii juoheasti ja tarkasi niinkuin Mersunkin vakkari .
Ei vastamäissä vauhti putoa kuin 1km/h ,siis tällaisissa kohtuullisissa Pohojanmaan vastasissa ,tottakait sitten laskee ko puhti alkaa koneesta loppumaan 

hymeri:
omassa ainakin kaikki toimii alusta loppuun vaijerilla..kaasu ja nop.mittari.eli siellä ei ole mitään johtoa tai anturia mistä vois signaalin ottaa.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: hymeri - 21.04.2014     kello on 11:59 ---omassa ainakin kaikki toimii alusta loppuun vaijerilla..kaasu ja nop.mittari.eli siellä ei ole mitään johtoa tai anturia mistä vois signaalin ottaa.

--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä...1992 ei vielä tunnettu sähköistä nopeusmittaria eikä kaasua ainakaan Fiat Ducatoissa :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View